اخبار روز سینما جهان

فیلم پنجم «پلیس بورلی هیلز» هم در راه است/ نتفلیکس سکوت کرد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، 30 سال پس از «پلیس بورلی هیلز 3» و 40 سال پس از اکران اولین فیلم این مجموعه، ادی مورفی، قاضی راینهولد و جان اشتون برای فیلم چهارم بازگشته اند.

رینهولد روز پنجشنبه در اولین نمایش فیلم در بورلی هیلز گفت: “ما می خواستیم از فیلم اول به عنوان الگو استفاده کنیم و می دانستیم که برای رسیدن به آن سطح باید بسیار خوش شانس باشیم.” شبی که ما سه نفر در ماشین فیلم جدید بودیم، این اولین باری بود که همدیگر را بعد از سال ها می دیدیم. ما 2 بلوک با مرکز شهر و بلوک اصلی سال 1984 فاصله داشتیم و انگار داشتیم از جایی که کار را ترک کرده بودیم ادامه می دادیم.

مهر او اضافه کرد که بازیگران اصلی، از جمله پل رایزر و برونسون پینچات، در طول سال‌ها در ارتباط بوده‌اند و او به‌ویژه به مورفی نزدیک بود.

در طول تور مطبوعاتی فیلم، مورفی اعتراف کرد که در 60 سالگی متوجه تفاوت ساخت یک فیلم اکشن در مقایسه با 20 سالگی در هنگام ساخت اولین فیلم شده است، اما مارک مولوی کارگردان به شوخی گفت: “من فقط وانمود کردم که 25 ساله هستم و او را مجبور به انجام این کار کردم. همان چیزها

این کارگردان در ادامه با بیان اینکه این بازیگر مدعی بود من نزدیک بود او را بکشم، اما من فقط می خواستم همه چیز جلوی دوربین باشد، افزود: از این نظر از ادی خواستم کارهای زیادی انجام دهد که او انجام نداد. می خواهم انجام دهم، اما در نهایت این کار را انجام داد. او یک گیمر است، او همیشه همینطور بوده است، اما یادآور شد. هی مرد، فقط سن من را به خاطر بسپار!

فیلم اصلی که 40 سال پیش اکران شد، موفقیت بزرگی داشت و سه دنباله داشت که چهارمین فیلم از این مجموعه، پلیس بورلی هیلز: اکسل اف، در 3 جولای در نتفلیکس به نمایش درآمد.

سازندگان این فیلم در حال حاضر به فکر ساخت فیلم پنجم هستند و مورفی تایید کرد که در حال توسعه این ایده هستند و اگر همه دوباره دور هم جمع شوند، فیلم بعدی در دست ساخت خواهد بود.

جری بروکهایمر، تهیه کننده، تایید کرد: ما چندین داستان در ذهن داریم.

در «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف»، اکسل فولی پس از تهدید دخترش (تیلور پیج) به همراه دوست سابقش با بازی جوزف گوردون-لویت و دوستان قدیمی‌اش جان تاگارت (اشتون) و بیلی روزوود به بورلی هیلز بازمی‌گردد. . (رینهولد) می آید.

درباره ساخت چهارمین فیلم دهه‌ها صحبت می‌شد، اما هیچ‌وقت فیلمنامه مناسبی وجود نداشت. راینهولد گفت که وقتی جری بروکهایمر، تهیه کننده دو فیلم اول، درگیر شد، احساس کرد که ساخت یک فیلم ممکن است این بار اتفاق بیفتد.

نتفلیکس از اظهار نظر درباره فیلم احتمالی پنجم خودداری کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا