این روزها ، وقتی وارد سینمای ایران می شویم ، احساس می کنیم که با یک فیلم با کیفیت دیگر روبرو خواهیم شد و البته در 90 درصد از کارگردانان سینمای ایران ، انتظارات خود را برآورده می کنیم و با نمایش یک فیلم سطحی ، تعریف جدیدی از ابتذال را نشان می دهیم. آنها در ذهن ما ایجاد می کنند.

به گفته راهنماها ، یکی یکی از این آثار مبتذل ، که در گیشه موفق بوده است ، هفتاد و دو فیلم به کارگردانی بهرام افشاری است. به نظر می رسد که این روزها سینمای ایران بیشتر جایی است که گروه های مختلف نمایش داده می شوند. فیلم هفتاد و دوتایی در بهترین حالت کلیپ طولانی اینستاگرام است. با این حال ، دلیل این حجم از تولیدات مبتذل در سینمای ایران چیست؟ چرا فیلمسازان ما تفاوت بین طغیان و کمدی را درک نمی کنند؟

داستان هفتاد و سه فیلم

Barat و Parviz قصد دارند یعقوب را که جایزه قرعه کشی را کسب کرده است ، حفظ کنند تا بتوانند این جایزه را دریافت کرده و آن را به اشتراک بگذارند. اما یک پزشک به آنها می گوید که یعقوب به زودی می میرد ، و این برنامه آنها را برای بهره برداری از هیئت مدیره یعقوب مختل می کند و اوضاع پیچیده است.

هفتاد و مرور فیلم تشی

تا به امروز ، ما در مورد بسیاری از فیلم های کمدی ایرانی و “ابتذال” نوشتیم یکی یکی از کلمات کلیدی همه اینها بوده است. بهتر است در ابتدا بگوییم که وقتی امروز بسیاری از فیلمسازان ما مانند غرفه سیگار به سینما نگاه می کنند ، طبیعی است که کل انتقاد از آثار آنها مشابه باشد. مگر اینکه هفتاد و سی فیلم چیزی بیش از پول و مهمانی باشد (فیلم پول و مهمانی ؛ بازیگران ، داستان فیلم ، انتقاد و انتقاد) برایسینما ارائه می دهد که انتقاد به ویژه متفاوت است؟ اینها همه تولید انبوه شرکتهای مبتذل است. اکنون چه Sha’ban یا Ramadan ، پول و مهمانی یا هفتاد و سی.

برای افزایش اعتراض اجتماعی

این فیلم هفتاد و دوتایی مانند بسیاری از محصولات همکار خود ، به جز مسائل اجتماعی مبتذل کار نمی کند. معترضین این نوع “تولید صنعتی” ، معمولاً از فقرا ، خودشان ابتذال را ترویج می کنند. این شخصیت ها خودشان (که هرگز نمی توان شخصیت نامید و بیشتر افراد مینیاتوری و کلیشه ای هستند) اساس مفهوم اعتراض هستند.

بحرام افشاری استعداد نشان دادن حتی یک اعتراض را ندارد. این سطح جدیدی از ابتذال با گرفتن گویش های محلی برای نشان دادن فقر و استفاده از آن برای خنده مخاطب است. اولین اعتراض که این شخصیت ها باید داشته باشند ، اعتراض به ابتذال نویسنده آنها است. قرار دادن چند جمله اعتراضی در دهان چنین شخصیت هایی به این امید که این فیلم مانند اعتراض به نظر می رسد این روزها از سینمای ایران یک شوخی مکرر خواهد بود.

در خانه

برای لحظه ای با خود فکر کنید که اگر شخصیت های این فیلم را بگیریم ، سکته های خوشمزه ، سر و صورت ، لهجه و غیره ، فیلم دقیقاً چیست که ما را بخنداند؟ اسکریپت صحیح و دقیق؟ هرگز خصوصیات صحیح؟ کلی کارگردان موفق؟ مبادا و مبادا فیلم برای خنده مخاطب چه کاری انجام می دهد؟ سرانجام ، بهرام افشاری دو نفر را با گویش همادان خود می کشد و هاوتان شکیبا لب و لب های خود را کج می کند. این چیزی است که

بازی های بسیار بد بازیگران

دوباره از شما می پرسم ، بحرام افشاری در این فیلم چه می کند که ما در فیلم فسیلی ندیده ایم؟ تولید سینمای ایران این روزها شبیه به تولیدات خمیر است. توده و تکراری. ما بهرام افشاری را دیده ایم (و بقیه بازیگران فیلم در این فیلم هفتاد و سی هزار مکان دیگر به همان روش. هر نام این ، این بازیگری نیست.

با استفاده از کلیشه های معمول سینمای کمدی ایرانی

پخش آهنگ های غیرمجاز در فیلم ها برای جذب کنجکاوی مخاطب چیست. چه نوع توجیهی سینمایی برای این دست از لامپ؟ اگر کلیشه های این محصولات سینمایی را در نظر نگیریم ، استفاده از لهجه های محلی برای خندیدن مخاطب. سرکوب بیهوده و حرکات عجیب بدن بازیگران چیست ، به جز تولید مثل هزار زمان از انواع سینما؟

گیشه به عنوان آفت سینمای جدی ایران

ایده بازده مالی و سودهای بزرگ باعث شده است که برخی از فیلمسازان ایران به گونه ای باشند که می توان به جز آنها به ذهن خطور کرد. این روزها می بینیم که فیلمبرداری کمتری برای نگاه به سینما به عنوان یک بازار نداریم.

این فیلم هفتاد و سی با 316 میلیارد دلار بهانه ای برای دیدن چنین آثاری بیشتر خواهد بود؟

داستان هفتاد و سه فیلم

بازیگران هفتاد و دو

در زیر ما بازیگران هفتاد و سی را معرفی خواهیم کرد.

بحاهاری

زندگی نامه بحران افشاری

بهرام افشاری از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و اولین تجربه خود را در تئاتر حمدان به دست آورد. در هشت سالگی ، وی برای پیگیری مسیر پیشرفت به تهران مهاجرت کرد و بازیگری را به صورت حرفه ای در کلاسهای حمید سمدراریان آموخت. او سپس وارد تئاتر شد. افشاری همچنین فارغ التحصیل تولید و تولید از هنرستان و دارنده لیسانس بازیگری از دانشگاه آزادان آزاد است.

هاتون شکیبا

بیوگرافی هوتان شکیبا

هاوتان شکیبا خرداد در تهران متولد شد و در Sanandaj بزرگ شد. او فارغ التحصیل تئاتر به کارگردانی از دانشگاه سوره و بازیگری از دانشگاه هنر است. فیلم هایی که در آن درگیر شده است شامل فیلم های “کلاس حساس” ، “هلن” ، “شبی که تمام شد” ، “Abal” و “کارشناسی” است. همچنین عروسک های مختلفی را در کلاه های قرمز و مهمانی انجام داده است. شکیبا در طول کالج بسیاری از تئاتر و فیلم های کوتاه را بازی کرد و در یازدهمین جشنواره تئاتر آکادمیک در سال 2008 بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد.

الهه Hedari

بیوگرافی الهه هسی

الاهه هسی در سال 6 در قزوین متولد شد و دارای مدرک لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی و همکار تربیت بدنی است. او از دبیرستان در گروه های تئاتری کار کرد و سپس موفق شد در دوره های بازیگری در موسسه “چهره های ماندگار” شرکت کند. علاقه او به بازیگری او را به دنیای سینما آورد و با آشنایی ابراهیم وهیدزاد ، وی در فیلم “تاکسی نارنجی” وارد میدان بازیگری حرفه ای شد. در همان سال ، او همچنین در فیلم “Maldie” کریم آتاشی بازی کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما