«برخورد با شعبده باز» به کارگردانی حمید بهرامیان که دو بار به دلیل حضور مانی حقیقی از جدول حذف شده بود، سرانجام در فهرست فیلم های تایید شده برای اکران قرار گرفت. علاوه بر «ملاقات با شعبده باز»، «مصاب شیرین 2» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، «درآگوس ترام» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و «کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده از فیلم های آینده هستند..

به گزارش بازتاب آنلاین، در یازدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که امروز یکشنبه هفدهم برگزار شد. تیر با تاسیس در سینما خانه، قرارداد ساخت 4 فیلم «ملاقات با جادوگر»، «در آغوش درخت»، «رنج های شیرین 2» و «کمپین» به ثبت رسید.

فیلم «برخورد با شعبده باز» به کارگردانی حمید بهرامیان در ابتدا عنوان شد یکی 1402 فیلم نوروزی در سینماها اکران می شود اما چند روز مانده به شروع اکران اعلام شد این فیلم به دلیل تعادل جنسیتی فیلم های اکران و فیلم از فهرست فیلم های نوروزی حذف می شود. «بچه های طوفان» جایگزین آن خواهد شد.

در همان زمان مقرر شد «برخورد با جادوگر» در عید سعید فطر اکران شود اما بعد از ماه رمضان هنوز خبری از اکران این فیلم نبود. آن زمان گفته می شد دلیل اصلی مخالفت با اکران این فیلم و کنار گذاشتن آن در دو اکران به دلیل حضور مانی حقیقی در آن بوده است. بازیگری که نامش در سال 1401 به همراه فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از جمله بازیگرانی بود که آثارش اجازه اکران نداشتند.

مانی حقیقی و هستی مهدوی در نمایی از فیلم «ملاقات با شعبده باز»

هنوز مشخص نیست مانند فیلم «اعم پسند» با انتشار تصویر مانی حقیقی روی پوسترهای این فیلم مخالفت خواهد شد یا این محدودیت ها بعد از انتخابات تغییر کرده است. به غیر از حقیقی، امیرمهدی ژوله و هستی مهدوی نیز از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«مصاب شیرین ۲» به کارگردانی علیرضا داودنژاد آخرین زنده یاد رضا داودنژاد است که پس از درگذشت وی روی پرده می رود. علیرضا داوودنژاد اعلام کرد یکی یکی از بهترین بازی های پسرش در این فیلم است.

بابک خواجه پاشا که این روزها فیلم سینمایی «ابی روشن» را در اکران دارد، به زودی اولین فیلم سینمایی خود «در آغوش درخت» را به فهرست فیلم های اکران اضافه می کند. این فیلم با بازی مارال بنیادم، روح الله زمانی و … برنده سیمرغ بهترین فیلم بلند و بهترین فیلمنامه چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم سینمایی «کمپین» به کارگردانی شهرام اسدزاده چهار سال پیش با عنوان «گواهی امضا» ساخته شد و امیر آقایی و نسیم ادبی در آن به ایفای نقش پرداختند.

هنوز زمان دقیق این چهار فیلم مشخص نشده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما