اخبار روز سینما

فیلم های جدید نیکی کریمی [+جزییات]

فیلم های جدید نیکی کریمی بسیار پر سر و صدا شد. ظاهر شدن نیکی کریمی با فیلم های جدیدش در سینما بازتاب داشت. در ادامه به معرفی این فیلم‌ها می‌پردازیم.

نیکی کریمی به تازگی فیلم های جدیدش را ساخت. مجوز نمایش فیلم سینمایی جدید و دست اول نیکی کریمی صادر شده است. برای اطلاع از نام فیلم جدید نیکی کریمی همراه ما بمانید.

فیلم های جدید نیکی کریمی

ساخته شدن فیلم جدید نیکی کریمی

به شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور فیلم‌هایی با نام‌های تا فردا کارگردان علی عسگری و تهیه‌کننده نیکی کریمی، فیلم جان جانان با تهیه‌کنندگی حبیب حبیباری الهیاری و گزارشی شادی الهیاری و فسیل الهی به کراگردانی ابراهیم سید ابراهیم عامریان.

فیلمی که نیکی کریمی آن را کارگردانی می‌کند دومین فیلم علی عسگری را می‌شود مشترک ایران، فرانسه و در بخش فیلم بلند زوریخ تقدیر هیئت داوران داوران را انتخاب کرد.

جزییات فیلم های جدید نیکی کریمی

در فیلم فردا که یکی از فیلم‌های نیکی است، بازیگری جدید صدف عسگری، شجاعی، بابک کریمی امیررضا رنجبران، آبدیده، نهال دشتی، محمد محمد حیدری و کتایون کتایون سالکی در آن بازی.

این فیلم جز بهترین فیلم‌های جشنواره برلین، جشنواره سن سباستین اسپانیا است. تا فردا داستان پنج نوجوان خیابانی است که برای زمینی که یکی از آنها به روستایی می‌روند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا