فیلم مست عشق یکی از جدیدترین آثار ایرانی با بازی شهاب حسینی است که با همکاری کشور ترکیه ساخته شد و توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرد.

«حسن فتحی» اعلام کرد که فیلم مست عشق تا دو ماه دیگر در سینماهای ترکیه اکران می‌شود. او در نشستی در فرهنگسرای ارسباران با اشاره به تجربه همکاری ایران و ترکیه در ساخت این فیلم، اظهار داشت که برخلاف پیشنهاد طرف ترک، دو بازیگر اصلی فیلم یعنی «شمس» و «مولانا» ایرانی انتخاب شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم مست عشق در سینماهای ترکیه

«فتحی» توضیح داد که هدف از ساخت فیلم، نمایش ملاقات مهم «شمس» و «مولانا» بود و نه زندگی‌نامه «مولانا». وی بیان کرد که 14 بار فیلمنامه بازنویسی شد تا برای مخاطبان، به‌ویژه جوانان، جذاب و مفید باشد.

فیلم مست عشق

«فتحی» همچنین درباره مفهوم عشق در فیلم گفت که با گذشت زمان، درک انسان از عشق عمیق‌تر می‌شود. او عشق عرفانی را به‌عنوان یکی از انواع عشق معرفی کرد که ما را با کائنات پیوند می‌دهد و این نوع از عشق در فیلم به تصویر کشیده شده است.

در این نشست، «فرهاد توحیدی» (نویسنده فیلم) نیز حضور داشت و توضیح داد که برای نگارش فیلمنامه از منابعی همچون «رساله سپهسالار» و «مناقب‌العارفین» استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم مست عشق در ترکیه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما