اخبار روز سینما

فیلم لایو اکشن X-Men ساخته خواهد شد

«استودیوی مارول» در حال ساخت فیلم لایو اکشن X-Men با نویسندگی «مایکل لسلی»، خالق فیلمنامه هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها است.

فیلم جدید ایکس-من هم اکنون در مراحل اولیه تولید قرار دارد و هنوز هیچ کارگردان یا بازیگری برای آن انتخاب نشده است. با این حال، «کوین فایگی»، رئیس «مارول استودیو»، مانند همیشه تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم لایو اکشن X-Men ساخته خواهد شد

ساخت فیلم لایو اکشن ایکس-من از سال 2019، زمانی که «دیزنی فاکس» را خریداری کرد، مورد انتظار طرفداران بوده است. این فرنچایز یکی از سودآورترین مجموعه‌های مارول به حساب می‌آید، هرچند آخرین فیلم این سری با عنوان ققنوس تیره، در گیشه با شکست مواجه شد.

فیلم لایو اکشن X-Men

موفقیت و استقبال گسترده از سریال انیمیشنی ایکس-من 97، هیجان طرفداران را برای دیدن نسخه لایو اکشن این داستان محبوب دوچندان کرده است. «مایکل لسلی» علاوه بر فیلمنامه هانگر گیمز، سابقه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم حالا مرا می‌بینی 3 را نیز در کارنامه دارد.

هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم جدید در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد که «مارول» قصد دارد با ساخت این فیلم، جان تازه‌ای به ژانر ابرقهرمانی ببخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم لایو اکشن X-Men چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا