اخبار روز سینما

فیلم سعید سهیلی در آخر هفته سینماها را تحت تأثیر قرار داد «پول پارتی» جلوتر از «تگزاس 3» بود.

«پول و مهمانی» به کارگردانی سعید سهیلی پرفروش ترین فیلم آخر هفته بود. این فیلم با فروش 500 میلیون پلان از «تگزاس 3» پیشی گرفت. «تگزاس 3» و «خجالت نکش 2» در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش بازتاب آنلاین، سینماهای ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم به فروش 16 میلیارد تومانی دست یافتند. از این میزان سهم سه کمدی اول در نمودار فروش 12 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

«پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی در دو روز آخر هفته گذشته به فروش 5 میلیارد و 580 میلیون تومانی رسید و 78 هزار نفر برای تماشای آن به سینما رفتند. این فیلم 3 مرداد منتشر شد و فروش آن پس از ده روز به حدود 20 میلیارد تومب رسید.

هادی کاظمی در نمایی از فیلم پول و مهمانی. عکس: سمیرا بختیاری

«تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی در دو روز آخر هفته 5 میلیارد تومان فروخت و با «پول و پارتی» با 200 میلیون اختلاف در جایگاه دوم قرار گرفت. 71 هزار تماشاگر پنجشنبه و جمعه برای این فیلم ثبت نام کردند. این فیلم که هفته گذشته رکورد فروش «تمساح خونین» را شکست، همچنان در فهرست فروش 1403 خانه اول را به خود اختصاص داده و مجموع فروش آن به 176 میلیارد رسیده است.

سومین فیلمی که در فهرست فروش آخر هفته قرار گرفت «خجالت نکش 2: جدایی صنم از قنبر» بود. 2 میلیارد فروخت و مخاطبش حدود 30 هزار نفر بود. مجموع فروش این فیلم در حال حاضر 64 میلیارد تومان است.

پنجشنبه و جمعه 11 هزار و 500 نفر برای تماشای فیلم «6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری راهی سینماها شدند. این فیلم در دو روز آخر هفته 884 میلیون تومان فروخت و چهارمین فیلم در جدول فروش آخر هفته بود. این فیلم 3 مرداد منتشر شد و در این ده روز 4 میلیارد فروخت.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا