اخبار روز سینما

فیلم ساعت ها را معرفی می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام فیلم: ساعت ها – ساعت ها
  • کارگردان: استیون دالدری
  • نویسنده: مایکل کانینگهام
  • تاریخ انتشار: سال 2002
  • میانگین امتیاز برای The Hours که در IMDb: 7.5 از 10

بازیگران: نیکول کیدمن، جولیان مور، مریل استریپ، اد هریس

خلاصه

داستان «ساعت‌ها» درباره سه زن مختلف در سه مقطع زمانی متفاوت است و از این طریق هدف فیلم نشان دادن تفاوت‌های عمیق فرهنگی در نسل‌های مختلف به مخاطب است. شخصیت اول این فیلم خانم ویرجینیا وولف است که در سال 1923 خانم دالووی را می نویسد، شخصیت دوم خانم لورا براون خانه دار در سال 1951 است که این رمان را می خواند و شخصیت سوم خانم کلاریس در سال 2001 است. مانند خانم دالووی، قرار است یک مهمانی کند برگزار کند.

شخصیت های اصلی فیلم ساعت ها با نیکول کیدمن و مریل استریپ.

در مورد فیلم

نه تنها فیلم ساعت ها یکی قطعا یکی از بهترین فیلم های دراماتیک سینما محسوب می شود. یکی همچنین یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن به حساب می آید. فیلمی به کارگردانی استیون دالدری که داستانی آنقدر تاثیرگذار و زیبا دارد که می تواند هر بیننده ای را به وجد بیاورد. این فیلم در هشت رشته مختلف از جمله بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد این جایزه شد و در نهایت نیکول کیدمن توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن سال را از آن خود کند. بازی نیکول کیدمن و دیگر بازیگران اصلی این فیلم آنقدر شگفت انگیز است که همگی نامزد اسکار شدند.

این فیلم توسط اسکات رودین و رابرت فاکس در سال 2002 برای Miramax Films با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شد و توانست فروش خوبی 110 میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا