فیلم زیر پوست آمریکا به زودی از «شبکه یک» صدا و سیما پخش می‌شود و به موضوع تبعیض نژادی و پیامدهای آن بر جامعه آمریکا می‌پردازد.

فیلم سینمایی زیر پوست آمریکا محصول سال 2019 ایالات متحده در گونه‌های تراژدی، درام و هیجان، به زودی از «شبکه یک سیما» روی آنتن خواهد رفت. این فیلم به موضوع تبعیض نژادی و تأثیرات آن بر جامعه می‌پردازد و داستان پسر نوجوان سیاهپوستی را روایت می‌کند که توسط پلیس به قتل می‌رسد و این واقعه باعث برانگیخته شدن خشم گروه‌هایی از سیاهپوستان برای جستجوی عدالت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم زیر پوست آمریکا از شبکه یک پخش خواهد شد

مدیر دوبله این فیلم، «علیرضا باشکندی» بوده و صدابرداری آن را «بهزاد توکلی» بر عهده داشته است. گویندگان معروفی مانند «شیلا آژیر»، «بابک اشکبوس»، «فاطمه برزویی» و «امیر محمد صمصامی» در این پروژه حضور دارند و به‌ عنوان صداپیشه‌های اثر فعالیت کرده‌اند. این فیلم برنده و نامزد 6 جایزه از جشنواره‌های مختلف از جمله «جشنواره ونیز» شده و با کارگردانی و ساخت خوب خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

فیلم زیر پوست آمریکا

«شبکه یک سیما» با نظارت بر روند ترجمه، ویراستاری و دوبله این اثر، آماده پخش آن برای مخاطبان است. زیر پوست آمریکا با رویکردی قوی و تأثیرگذار به موضوعات اجتماعی پرداخته و  چالش‌های موجود در زمینه عدالت اجتماعی و نژادی نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش فیلم زیر پوست آمریکا از شبکه یک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما