پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: پل زیبا

نام به انگلیسی : دوست داشتنی پابلو

کارگردان : : فرناندو لئون د آرانوا

نویسنده : فرناندو لئون د آرانوا، ویرجینیا ولی

جنسیت : بیوگرافی

درجه طبقه بندی آفتابی : R (مناسب برای سنین 17 سال به بالا)

مدت زمان فیلم : 123 دقیقه

کشور : آمریکا

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار: 15 ژوئن 2018

[سینماگیمفا]: یادداشتی در مورد فیلم Loving Pablo The Abominable Pablo - Gymfa

خلاصه فیلم

داستان فیلم با انتقال ویرجینیا وایهو (با بازی پنه لوپه کروز) به آمریکا شروع می شود و سپس از خاطرات ویرجینیا تا لحظه آشنایی با پابلو اسکوبار و رابطه عاشقانه آنها، سپس اقدامات خیرخواهانه اسکوبار، توسعه تجارت او شروع می شود. ، ورود او به سیاست و در نهایت از کنترل. این در مورد مهاجرت، جنایات و در نهایت قتل او است.

در مورد فیلم

پل زیبا (به انگلیسی: پل دوست داشتنی) نام یک فیلم درام انگلیسی زبان اسپانیایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی فرناندو لئون د آرانوا است. داستان فیلم بر اساس خاطرات ویرجینیا وایهو گارسیا با عنوان پابلو جذاب، اسکوبار نفرت انگیز است. خاویر باردم، پنه لوپه کروز و پیتر سارسگارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. موضوع فیلم زندگی و مرگ پابلو اسکوبار قاچاقچی معروف مواد مخدر است.

«پابلو دوست‌داشتنی» فیلم‌نامه‌ای فوق‌العاده دارد و داستانی را روایت می‌کند که مخاطبان نمونه بهتری از آن را در نمایشنامه دیگری دیده‌اند. اگر از علاقه مندان به بازی خاویر باردم و پنه لوپه کروز هستید، پیشنهاد می کنم فیلم را ببینید، اما اگر می خواهید روایت دقیق و واقعی تری از قاچاقچی مواد مخدر ببینید، سریال نارکوس (فصل اول و دوم) بهتر است. گزینه ای برای نگاه کردن

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما