اخبار روز سینما

فیلم دوبله فارسی جکی جان «حمله مخفی» در خانه اکران شد! +[جزئیات]

فیلم حمله مخفیانه در فیلم نت ; به تازگی فیلم حمله مخفی جکی جان با دوبله فارسی در بستر اینترنتی فیلم نت منتشر شده است.

فیلم سینمایی «حمله مخفی» با بازی جکی چان ستاره فیلم های اکشن با دوبله فارسی از شبکه نمایش خانگی از طریق پلتفرم فیلم نت پخش شد. با اخبار به خواندن ادامه دهید فیلم حمله یواشکی دوبله فارسی با ما بمان.

فیلم حمله مخفیانه در فیلم نت

فیلم حمله پنهان فیلم نت

به گزارش منابع خبری:

این فیلم به کارگردانی اسکات وا و محصول سال 2023 با دوبله فارسی ویژه روی پلتفرم فیلم نت اکران شد. جکی چان، جان سینا و پیلو اسبک بازیگران این فیلم هستند.

Secret Attack محصول مشترک چین و آمریکاست و در ژانر کمدی/اکشن می باشد. این فیلم به عنوان یکی از پربیننده ترین محصولات نتفلیکس شناخته می شود. داستان این فیلم درباره دو مامور سابق نیروهای ویژه است که ماموریت دارند گروهی غیرنظامی را از مسیری خطرناک به نام «جاده مرگ» به منطقه سبز بغداد ببرند.

فیلم حمله مخفیانه در فیلم نت

فیلم حمله مخفی جکی جان 2023

توصیه می شود افراد بالای 13 سال فیلم حمله مخفی را تماشا کنند زیرا این فیلم دارای صحنه های خشونت آمیز است و برای کودکان مناسب نیست. فیلم «حمله مخفی» با زیرنویس فارسی ویژه و همچنین نسخه دوبله جای خود را در پلتفرم فیلم نت باز کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم حمله مخفیانه در فیلم نت چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا