اخبار روز سینما

فیلم ددپول و ولورین به فروش 1 میلیارد دلاری رسید

فیلم ددپول و ولورین با حضور «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» به فروش یک میلیارد دلاری در گیشه دست یافت و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ شد.

فیلم Deadpool & Wolverine به طور رسمی از مرز فروش 1 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد. این فیلم تا روز یکشنبه بیش از 1.029 میلیارد دلار فروش داشته که 535.2 میلیون دلار آن مربوط به باکس آفیس بین‌المللی و 494.3 میلیون دلار آن مربوط به فروش داخلی آمریکا بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم ددپول و ولورین به فروش 1 میلیارد دلاری رسید

با رسیدن و گذر از این نقطه عطف، این فیلم که با بازی «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» ساخته شده، دومین فیلم آمریکایی با درجه R (بالغ) است که به این میزان فروش دست یافته است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ددپول و ولورین تا پایان هفته، از فروش 1.079 میلیارد دلاری جوکر عبور کند و به پرفروش‌ترین فیلم درجه R در تاریخ تبدیل شود.

ددپول و ولورین سریع‌تر از جوکر به این مبلغ رسید، هرچند که فیلم جوکر در چین اکران نشد. این فیلم دومین فیلم «دیزنی» در سال 2024 است که به فروش 1 میلیارد دلاری دست می‌یابد.

فیلم ددپول و ولورین

با این دو فیلم، «دیزنی» همچنان تنها استودیویی بوده که در یک سال به طور متوالی دو فیلم با فروش 1 میلیارد دلاری داشته است. از بین 55 فیلمی که تاکنون 1 میلیارد دلار فروش را پشت سر گذاشته‌اند، 31 عنوان در اختیار «دیزنی» قرار دارد.

در آخرین هفته، ددپول و ولورین همچنان فیلم شماره 1 در بازارهای مختلف از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و مکزیک بود. درآمد این فیلم در این آخر هفته 57.8 میلیون دلار تعیین شد که کاهش 48 درصدی نسبت به هفته قبل داشته است.

در مجموع، این فیلم تاکنون 78 میلیون دلار از سینماهای آی‌مکس درآمد داشته و به ششمین فیلم برتر در این فرمت برای یک عنوان از دنیای سینمایی مارول تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ددپول و ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا