فیلم جوکر 2 در اولین روز اکران خود 20 میلیون دلار فروش کرد؛ اما با دریافت نمره D از مخاطبین، بدترین امتیاز تاریخ ژانر ابرقهرمانی را ثبت کرد.

فیلم Joker 2: Folie à Deux از شرکت «دی‌ سی» و «برادران وارنر»، در اولین روز اکران خود 20 میلیون دلار فروش کرد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته فروش داخلی آن به 47 میلیون دلار برسد. این فیلم از مخاطبان نمره D دریافت کرده و بدترین نمره تاریخ «سینمااسکور» در ژانر ابرقهرمانی را به ثبت رسانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: نمرات فیلم جوکر 2 منتشر شدند + ضعیف و افتضاح

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم جوکر 2 به عنوان بدترین فیلم ابرقهرمانی از نگاه مخاطبین انتخاب شد

نمره فیلم Joker 2 حتی بدتر از فیلم‌های شکست‌خورده‌ای مانند مگالوپلیس و سرزمین‌های مرزی است. قسمت اول جوکر در سال 2019 نمره B+ «سینمااسکور» را دریافت کرده و بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت.

فیلم جوکر 2

جوکر 2 به دلیل تمایل به ژانر موزیکال و اجرای موزیکال «لیدی گاگا» که به عمد با نت‌های اشتباه خوانده شده، مورد انتقاد قرار گرفته است. این موضوع باعث ناامیدی هواداران نسخه اول شده که انتظارات دیگری از دنباله فیلم داشتند.

در این میان، مخاطبین جوکر 2 ترکیبی از مردان و زنان جوان و افراد از نژادهای مختلف هستند. برخلاف انتظارات تنها 7 درصد از خریداران بلیت به دلیل شنیدن تعریف و تمجید از فیلم، به تماشای آن رفته‌اند. همچنین نمره فیلم در «پست‌ترک» تنها 1.5 ستاره بوده و امتیاز آن در سایت راتن تومیتوز به 33 درصد سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عنوان بدترین فیلم ابرقهرمانی از نگاه مخاطبین به فیلم جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما