بعدی- جوکر 2019 با بازی واکین فینیکس در نقش آرتور فلک درباره یک شهروند گاتهام با شخصیتی متزلزل و حالت ذهنی شکننده بود که توسط یک جامعه بیرحم درهم شکسته شد.

به گزارش مترو، در پایان فیلم جوکر، فلک در نقش جوکر زندگی می کند. هنگامی که او مردی را در برنامه زنده می کشد، تبدیل به یک شرور می شود و در نهایت در آسایشگاه Arkham زندانی می شود. قسمت جدید این فیلم دقیقا از جایی شروع می شود که فیلم اول به پایان رسید. فلک به خاطر جنایاتش محاکمه می شود. زمانی که آرتور فلک در آرکام زندانی است، با هارلین “لی” کوینزل با بازی لیدی گاگا آشنا می شود که به او کمک می کند تا با هویت متفاوت خود کنار بیاید.

پس از استقبال متفاوت در جشنواره فیلم ونیز امسال و نقدهای منفی منتقدان، Joker 2 برای عموم اکران شده است و شروع خوبی نداشته است. طرفداران از پایان عجیب فیلم و تغییر ناگهانی ژانر به یک موزیکال شوکه و ناامید شده اند. این فیلم برای اولین بار در 13 مهر 1403 برای عموم منتشر شد، اما در حال حاضر امتیاز ناچیز 33 درصدی از منتقدان و مخاطبان دارد. در حالی که منتقدان داستان را “بسیار خسته کننده” و “بی ربط” توصیف کردند، طرفداران فیلم جدید را توهینی به قسمت اول جوکر می دانند.

طرفداران معتقدند این فیلم در بهترین حالت امتیاز 5 از 10 را می گیرد و ارزش دیدن را ندارد. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی از این فیلم انتقاد کردند و معتقدند اگر این قسمت ساخته نمی شد بهتر بود! بسیاری این فیلم را بدترین فیلمی که تا به حال دیده اند نامیدند و از ژانر موزیکال این فیلم ابراز انزجار کردند. یکی آز کاباران در نقد این فیلم نوشت: “فکر می کردم جوکر 2 هیچ وقت تمام نمی شود. واقعاً افتضاح بود.” قسمت مورد علاقه من زمانی بود که فینیکس دستش را روی دهان گاگا می گذارد و می گوید: “آواز نخوان.”

با این حال؛ ژانر موزیکال این فیلم نباید طرفدارانی را که مشتاقانه به دنبال اتمام قسمت دوم این فیلم بودند غافلگیر کند. لیدی گاگا خواننده و بازیگر آمریکایی نیز آلبوم موسیقی جدیدی را با الهام از آهنگ های این فیلم منتشر کرده است! حتی لیدی گاگا فیلم را به عنوان یک موزیکال توصیف نکرد و به تماشاگران در جشنواره فیلم ونیز گفت: «لزوما نمی‌توانم بگویم جوکر 2 یک موزیکال است. این فیلم از بسیاری جهات با یک فیلم موزیکال متفاوت است.» این خواننده مشهور ادامه داد: این فیلم راهی را به شخصیت ها می دهد تا احساسات خود را از طریق موسیقی بیان کنند، زیرا بیان آنها کافی نیست.

تاد فیلیپس کارگردان فیلم نیز از به کار بردن کلمه موزیکال اجتناب کرد و توضیح داد: بیشتر موسیقی این فیلم در واقع فقط دیالوگ هاست. آرتور راهی برای بیان آنچه می خواهد بگوید ندارد، بنابراین به جای صحبت کردن، او من نمی خواهم تماشاگران و طرفداران فکر کنند که این فیلم مانند یک فیلم موزیکال شاد و زیبا است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما