اخبار روز سینما

فیلم جنجالی داریوش مهرجویی لوکزامبورگ [+ویدئو]

آخرین اخبار در مورد آزار و اذیت داریوش مهرجویی در لوکزامبورگ کارگردان بزرگ ایرانی از رسانه های مجازی پخش شده که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

اخیرا ویدیویی از آذر داریوش مهرجویی، کارگردان ایرانی در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی زیادی ایجاد کرده است. مانند یک ویدیو آزار و اذیت داریوش مهرجویی در لوکزامبورگ یک گاو نمایش فیلم را بر عهده گرفته است.

آزار و اذیت داریوش مهرجویی در لوکزامبورگ

داریوش مهرجویی از لوکزامبورگ

داریوش مهرجویییک سینماگر ایرانی که برای اکران فیلم «گاو» در لوکزامبورگ به سر می برد مورد آزار و اذیت براندازان قرار گرفت. داریوش مهرجویی (زاده ۲۶ آذر ۱۳۱۸ در تهران) کارگردان، نویسنده و مترجم ایرانی است که مهرجویی با ساخت فیلم گاو در سال ۱۳۴۸ توجه سینمای ایران را جلب کرد و موج نو سینمای ایران را شکل داد.

داریوش مهرجویی از لوکزامبورگ

به دلیل علاقه به فیلم های انگلیسی زبان، رشته زبان انگلیسی را انتخاب کرد و سپس در 20 سالگی برای ادامه تحصیل و تحصیل در رشته سینما به کالیفرنیا رفت. بعدها این رشته را رها کرد و رشته فلسفه را برای تحصیل انتخاب کرد و لیسانس فلسفه گرفت.

پس از بازگشت به ایران در سال 1346 اولین فیلم خود به نام الماس 33 را کارگردانی کرد و سپس فیلم گاو را کارگردانی کرد که جوایز زیادی را از آن خود کرد و در جشنواره های بین المللی شرکت کرد. همسر اول او فریار جواهریان معمار مشهور ایرانی است و ثمره این ازدواج دو فرزند (مریم و صفا) بود.

ویدئویی از آزار و اذیت داریوش مهرجویی کارگردان ایرانی را در زیر مشاهده می کنید:

همانطور که دیدید آزار و اذیت داریوش مهرجویی در لوکزامبورگ برای او به حاشیه سازی در فضای مجازی تبدیل شده است.

پس از انقلاب مدتی از ایران مهاجرت کرد. اما چند سال بعد به سینما بازگشت و به عضویت دائم فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران درآمد. بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده در سال 1382، او با خلق هفت شخصیت، ماندگارترین شخصیت های سینمایی سینمای ایران را خلق کرده است.

همچنین شخصیت هامون در فیلم مهرجویی به همین نام ماندگارترین شخصیت تاریخ سینمای ایران محسوب می شود. مهرجویی در نظرسنجی دیگری در سال ۱۳۸۰ پس از بهرام بیضایی به عنوان بهترین کارگردان تاریخ سینمای ایران شناخته شد.

دوستان عزیز میتونید ادامه بدید پاسخ تکان دهنده داریوش مهرجویی به خبرنگاری که قصد داشت این فیلم را به حاشیه براند دیدن:

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا