اخبار روز سینما

فیلم ترسناک جدید داکوتا فانینگ از توسط پارامونت تولید خواهد شد

کمپانی پارامونت پیکچرز فیلم ترسناک جدیدی به نام ویسیوس منتشر کرده است داکوتا فانینگ و کارگردان «برایان برتینو» را معرفی کرد.

به گزارش فیگار از سایت «ورایتی»، «برتینو» که پیش از این کارگردانی فیلم هایی چون The Dark and the Wicked و Sleep The Strangers را در کارنامه دارد، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. از تهیه کنندگان این اثر می توان به «اطلس انترتینمنت» و «ریچارد ساکل» اشاره کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


کمپانی پارامونت تولید کننده فیلم ترسناک جدید داکوتا فانینگ خواهد بود

داکوتا فانینگ نقش زن جوانی را بازی می کند که در اواخر شب هدیه ای عجیب از یک بازدیدکننده دریافت می کند. وقتی محتوای هدیه را می بیند بلافاصله متوجه می شود که برای حفظ جانش درگیری های زیادی خواهد داشت و با مشکلات زیادی مواجه می شود.

داکوتا فانینگ

استودیو “Paramount Pictures”، تاریخ انتشار فیلم ترسناک جدید داکوتا فانینگ در 8 اوت 2025 (17 مرداد 1404) تعیین شد. این پروژه یکی این یکی از چندین پروژه در حال توسعه با Fanning است و به زودی در پلتفرم نتفلیکس به نام Ripley با اندرو اسکات و استیون زالیان منتشر خواهد شد. از دیگر پروژه ها می توان به فیلم زوج عالی با بازی نیکول کیدمن اشاره کرد که به تازگی در نتفلیکس به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم های ترسناک داکوتا فانینگ چیست؟ آیا فیلم های دیگر او را تماشا کرده اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا