اخبار روز سینما

فیلم به خاطر یک مشت دلار بازسازی خواهد شد

فیلم به خاطر یک مشت دلار ساخته‌ی «سرجیو لئونه» و با بازی «کلینت ایستوود» قرار است توسط یورو گنگِِ‌اینترتِینمنت بازسازی شود.

این کمپانی توسط افراد باسابقه‌ی هالیوود یعنی «جانی نوناری» و «سایمون هورسمن» تأسیس شده است. فیلم A Fistful Of Dollars داستان یک تفنگدار سرگردان را روایت می‌کند که دو خانواده‌ی رقیب را علیه همدیگر تحریک می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم به خاطر یک مشت دلار بازسازی خواهد شد

این فیلم که در اواسط دهه‌ی 60 میلادی به روی پرده سینماها رفت، نقشی اساسی در رونق ژانر وسترن اسپاگتی ایفا کرد و در عین حال، سکوی پرتاب شهرت «کلینت ایستوود» نیز بود. موفقیتی که این فیلم به دست آورد، زمینه‌ساز ساخت دو فیلم دیگر در قالب یک سه‌گانه‌ی ماندگار شد.

در هر سه فیلم این سه‌گانه، «کلینت ایستوود» نقش‌آفرینی کرده است. اثر اصلی یک مشت دلار بعدها به عنوان بازسازی غیررسمی فیلم کلاسیک ژاپنی «یوجیمبو» شناخته شد. شباهت‌های زیاد این دو فیلم، باعث شد تا کمپانی توهو، با موفقیت از سازندگان یک مشت دلار شکایت کند.

با وجود اینکه بازسازی فیلم یک مشت دلار هنوز در ابتدای مسیر تولید قرار دارد، جزئیات مربوط به این بازسازی فعلاً در هاله‌ای از ابهام است. به احتمال زیاد، فیلم به زبان انگلیسی ساخته خواهد شد؛ اما این موضوع هنوز توسط تیم سازنده تأیید نشده است.

فیلم به خاطر یک مشت دلار

در حال حاضر، اطلاعاتی از فیلمنامه‌نویس، تاریخ شروع فیلمبرداری و یا بازیگران این اثر در دسترس نیست. تا به امروز، بازسازی قابل توجهی از فیلم اصلی یک مشت دلار صورت نگرفته است، اما چهار سال پیش اخباری مبنی بر توسعه‌ی نسخه‌ی تلویزیونی این فیلم توسط «مارک گوردون» منتشر شده بود که البته این پروژه به سرانجام نرسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سه‌گانه به خاطر یک مشت دلار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا