اخبار روز سینما جهان

فیلم بعدی اسپیلبرگ ۲۰۲۶ اکران می‌شود/ پروژه‌ای درباره بشقاب پرنده

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، استیون اسپیلبرگ قصد دارد فیلم بعدی خود را در سال 2026 اکران کند. این فیلم برای یونیورسال پیکچرز تولید می شود و در تاریخ 15 می 2026 وارد سینماها می شود.

هنوز مشخص نیست این پروژه بدون عنوان در مورد چیست، اگرچه قبلا گفته شده بود که مربوط به یوفوها است.

مهر وی نوشت: دیوید کوپ که در فیلم های قبلی این فیلمساز از جمله «پارک ژوراسیک»، «جنگ دنیاها» و «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» همراه او بوده، فیلمنامه را بر اساس داستانی می نویسد. توسط اسپیلبرگ

اسپیلبرگ که فیلم‌های پرفروشی مانند «آرواره‌ها» و «ای‌تی» و مجموعه‌های «ایندیانا جونز» و «پارک ژوراسیک» را ساخته است، تاکنون 3 بار برای فیلم‌های «فهرست شیندلر» و «نجات سرباز رایان» برنده جایزه اسکار شده است.

آخرین فیلم او The Fablemen بود که برای یونیورسال کارگردانی کرد و داستانی را با الهام از زندگی خود او به عنوان یک نوجوان شیفته فیلم به تصویر کشید. با وجود اینکه «افبلمن» نامزدی اسکار متعددی را دریافت کرد، تنها ۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

«داستان وست ساید» محصول 2021، فیلمی که پیش از آن ساخته شد، در حالی که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شد، تنها 76 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا