اخبار روز سینما

(فیلم) اولین عکس جواد عزتی زخم کاری 3 منتشر شد


طبق اخبار شما: قسمت سوم”زخم کاری» فصل دوم با بازگشت جواد عزتی و حضور او در مسیر داستان خونین آغاز می شود. داستانی که با حضور طلوعی و سیما و بازیگران جدیدی که میراث رضاآبادی را به ارث خواهند برد، جذابیت و کشش خاصی دارد. به خصوص که مالک علاوه بر اینکه دنبال کلید و پشت صحنه همه اتفاقات است، به دنبال انتقام از قاتل فرزندانش نیز هست!

«زخم کاری» عنوان فصل دوم سریال پرطرفدار شبکه سریال خانگی که در آستانه پخش فصل سوم قرار دارد «بازگشت» بود.

بر این اساس، به بهانه پخش اولین قسمت از این فصل جدید به کارگردانی محمدحسین مهدویان، از پنجم خردادماه، «زخم کاری بازگشت» برای بررسی اتفاقات این سریال منتشر شد. این فیلم که 2 ساعت و 39 دقیقه طول می کشد، خلاصه ای از 13 قسمت از مجموعه تلویزیونی «یارالی 2» را بازتاب می دهد و به اتفاقات فصل دوم این سریال می پردازد.

در خلاصه این فیلم که یادآور داستان سریال است آمده است: میثم تنها وارث تاج و تخت ملک می خواهد از قاتل خود انتقام بگیرد. در همین حال، نبود مالک بهانه ای می دهد تا طلوعی تنها حامی سرسخت هلدینگ ریزآبادی وارد آنجا شود تا اوضاع را سامان دهد… اما واقعیت این نیست!

بازیگران فصل گذشته جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هستند. آنها به انتهای خونین زخم چسبیده اند و در فصل جدید نیستند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا