فیلم استیو مک‌کویین پایان‌بخش جشنواره نیویورک ۲۰۲۴ شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، درام تاریخی «بلیتس» ساخته استیو مک کوئین با بازی سائورس رونان به عنوان فیلم اختتامیه شصت و دومین جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین اکران فیلم در آمریکای شمالی از 10 اکتبر در مرکز لینکلن اکران می شود و از 1 نوامبر در سینماها و دراپل تی وی پلاس از 22 نوامبر اکران می شود.

فیلم Blitz به نویسندگی و کارگردانی مک کوئین در طول جنگ جهانی دوم و به دنبال تلاش گروهی از لندنی ها برای بمباران پایتخت بریتانیا است و بر زندگی یک مادر جوان از طبقه کارگر به نام ریتا (رونان) تمرکز دارد. که از پسر 9 ساله اش جورج (الیوت هفرنان) در پیچ و خم شهری در محاصره جدا می شود.

استیو مک کوئین کارگردان، تهیه کننده و نمایشنامه نویس متولد لندن با فیلم «12 سال بردگی» جوایز مختلفی از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا را برای بهترین فیلم دریافت کرد. او اولین کارگردان سیاهپوست تاریخ سینماست که برنده اسکار بهترین فیلم شده است. این فیلم به همراه چند فیلم دیگر این کارگردان از جمله «گرسنگی» با نقش اول مایکل فاسبندر، سریال «عاشقان راک» و مستند «شهر اشغالی» پیش از این در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمده است.

دنیس لیم، مدیر هنری جشنواره فیلم نیویورک، «بلیتز» را تصویری واضح و عمیق از زندگی دوران جنگ خواند و گفت که این فیلم یک روایت تاریخی دقیق است که مطمئناً برای عصر کنونی جنگ‌های بی‌پایان ساخته شده است. بوده است.

این فیلم از سوی موسسه فیلم بریتانیا برای افتتاحیه شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن انتخاب شده است.

پیش از این اعلام شده بود که درام تاریخی «پسران نیکل» ساخته رامل راس افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک 2024 خواهد بود. این جشنواره در مرکز لینکلن از 27 سپتامبر تا 14 اکتبر (6 تا 23 مهر) برگزار خواهد شد.

۲۴۵۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما