bato-adv

در حالی که فیلم «مسیر باد» ساخته ترنس مالیک کارگردان آمریکایی خود را برای نمایش در جشنواره کن آماده می کند، پیش بینی می شود در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز اولین نمایش جهانی خود را داشته باشد.

به گزارش رکنا، با آماده شدن فیلم «مسیر باد» ساخته «ترنس مالیک» کارگردان آمریکایی برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می شود اکران جهانی این فیلم در ماه سپتامبر در جشنواره ونیز باشد. .

این فیلم که هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد چندین قسمت از داستان زندگی عیسی مسیح را روایت می کند و بازیگر مجارستانی گیزا رویرینگ که پیش از این در فیلم برنده اسکار پسر شائول بازی کرده است در نقش عیسی، ماتیاس اسخونارتس بازی می کند. . بازیگر بلژیکی در نقش پیتر، توفیق برهوم بازیگر فلسطینی به همراه مارک رایلنس و بن کینگزلی دو بازیگر بریتانیایی برنده اسکار دیگر بازیگران این فیلم هستند. «مایک رایلنس» در این فیلم نقش شیطان را بازی کرد.

فیلم «مسیر باد» دهمین فیلم بلند «ترنس مالیک» پس از فیلم‌های «سرزمین لم یازاره» (1973)، «روزهای بهشت» (1978)، «خط قرمز باریک» (1998) است. “دنیای جدید” (2005)، “درخت زندگی” (2011)، “به سوی شگفتی” (2012)، “شوالیه فنجان ها” (2015)، “آهنگ به آهنگ” (2017) و “یک زندگی پنهان” ( 2018).

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما