شخصیت‌های دث استروک و بین قرار است در فیلم جدیدی از استودیوهای «DC» حضور پیدا کنند که بر اساس داستان‌های محبوب کمیک بوکی ساخته می‌شود.

استودیوهای «DC» تحت مدیریت جیمز گان و پیتر سفران در حال توسعه فیلمی جدید هستند که به شخصیت‌های منفی دنیای «بتمن» یعنی «بین» و «دث استروک» می‌پردازد. این فیلم‌نامه توسط «متیو اورتون» نویسنده فیلم آینده کاپیتان آمریکا: دنیای نوین شجاع، در حال نگارش است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم‌های اختصاصی شخصیت‌ های دث استروک و بین ساخته خواهد شد

شخصیت «بین» که برای اولین بار در اوایل دهه 1990 توسط «چاک دیکسون» و «گراهام نولان» حضور پیدا کرد، یکی از دشمنان اصلی «بتمن» است که در داستان سقوط شوالیه مشهور شد. در این داستان «بین» موفق شد «بتمن» را شکست دهد و ستون فقرات او را بشکند. همچنین او در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد به کارگردانی «کریستوفر نولان» در سال 2012 به تصویر کشیده شد.

شخصیت‌ های دث استروک و بین

«دث استروک» نیز برای اولین بار در سال 1980 در کمیک‌های تایتان‌های نوجوان معرفی شد و به مرور زمان به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین دشمنان دنیای «DC» تبدیل شد. او در چندین سریال و فیلم از جمله نسخه‌های مختلف «لیگ عدالت» حضور داشته و حتی در برخی فیلم‌ها، در نظر گرفته شده بود که نقش اصلی شرور فیلم «بتمن» با بازی «بن افلک» را ایفا کند.

با توجه به موفقیت فیلم‌هایی مانند جوکر و سریال‌های اخیر از شخصیت‌های منفی دنیای «DC» مانند «پنگوئن»، استودیوهای «دی سی» امیدوار است که فیلم دث استروک و بین نیز بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند و موفقیت‌های بیشتری برای این شخصیت‌های منفی و محبوب کمیک بوکی به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم بر اساس شخصیت‌ های دث استروک و بین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما