اخبار روز سینما

فیلمبرداری فیلم Watch Dogs آغاز شد

فیلمبرداری فیلم Watch Dogs به کارگردانی «متیو توری» به طور رسمی آغاز شد. این خبر با انتشار تصویری از صحنه‌ی فیلمبرداری در شبکه‌های اجتماعی درز کرد.

این تصویر از تخته‌ی شماره‌گذاری صحنه برداشته شده است. فیلم سگ های نگهبان اقتباسی لایو-اکشن از مجموعه بازی‌های ویدیویی محبوب به همین نام است که اولین نسخه از آن در سال 2014 منتشر شد. با اینکه هنوز تصویری از بازیگران اصلی منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد «سوفی وایلد» (که با بازی در فیلم ترسناک با من صحبت کن از کمپانی A24 به شهرت رسید) و «تام بلایت» (بازیگر فیلم عطش برای مبارزه: ترانه پرنده‌آواز و مار) به‌زودی جلوی دوربین بروند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم Watch Dogs آغاز شد

در بازی اصلی که توسط کمپانی یوبی‌سافت ساخته شده است، بازیکنان می‌توانند با کنترل چراغ‌های راهنمایی، پل‌ها، دوربین‌های امنیتی و… وارد شبکه‌ی الکترونیکی شهر شیکاگو شوند و هرج و مرج به پا کنند؛ اما در لایه عمیق‌تر، بازی Watch Dogs درباره‌ی افشای فساد دولتی و بازگرداندن قدرت به دست مردم است.

همچنین در این بازی با سیستم عامل مرکزی (ctOS) روبرو هستیم؛ این سیستم، شبکه‌ای همه‌داننده محسوب می‌شود که تمام اطلاعات شخصی شهروندان شیکاگو را در خود جای داده است. هکرهای ماهر بازی با استفاده از مهارت‌های فوق‌العاده‌شان، به کسانی که از قدرت خود برای رسیدن به منافع شخصی خود سوءاستفاده می‌کنند، ضربه می‌زنند.

فیلم Watch Dogs

با فرض اینکه فیلم لایو-اکشن به دنبال راه‌اندازی یک فرنچایز نباشد، همچنان منابع زیادی برای اقتباس در اختیار دارد،=؛ چرا که این مجموعه شامل سه بازی می‌شود. در بازی سگ های نگهبان 2 بازیکنان به سان‌فرانسیسکو سفر می‌کنند و در سگ‌های نگهبان: لژیون به لندن می‌روند. با این اوصاف می‌توان حدس زد که فیلم تبدیل به سفری ماجراجویانه در سراسر جهان برای شخصیت‌های «وایلد» و «بلایت» و هر کس دیگری که نامش روی برگه‌های فراخوان بازیگران نوشته شده، بشود.

همچنین این احتمال وجود دارد که داستان پنهان فیلم از بازی‌های ویدیویی فراتر برود و به کتاب‌ها و مینی‌مجموعه‌های کمیک که به عنوان اسپین‌آف این مجموعه منتشر شده‌اند، سر بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اینگونه فیلم‌ها با اقتباس از بازی‌های ویدئویی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا