اخبار روز سینما

فیلمبرداری فیلم Knives Out 3 به اتمام رسید

«ریان جانسون»، کارگردان مشهور فیلم Knives Out 3 اخیراً در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که فیلمبرداری قسمت سوم این سری به پایان رسیده است.

این فیلم که با نام بیدار شو مرد مرده: یک معمای چاقوکشی ساخته شده، یک فیلم مرموز جدید است که انتظار می‌رود در سال 2025 از طریق نتفلیکس منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم Knives Out 3 به اتمام رسید

«رایان جانسون» در پست اینستاگرامی خود نوشت:

و این هم پایان فیلمبرداری. از بهترین گروه و بازیگران جهان سپاسگزارم. این پروژه تجربه‌ای بسیار خاص بود و من نمی‌توانم منتظر باشم تا این اثر را کنار هم بگذارم و به شما نشان دهم که چه چیزی داریم.

در کنار این پیام، عکسی از یک قبرستان با تابلویی که روی آن نوشته شده بود «لطفاً به قبر‌ها احترام بگذارید» به اشتراک گذاشته شد. این تصویر به نظر می‌رسد با فضای مرموز و تیره فیلم های چاقوکشی همخوانی دارد و علاقه‌مندان را به یاد معماها و پیچیدگی‌های داستانی این سریال می‌اندازد.

فیلم Knives Out 3

در ماه‌های اخیر، اعلام اسامی بازیگران این فیلم مورد انتظار به سرعت انجام شده است. ابتدا «جاش اوکانر» و «کایلی اسپینی» به عنوان دو عضو اصلی بازیگران معرفی شدند و سپس بازیگران برجسته‌ای مانند «اندرو اسکات»، «کری واشینگتن»، «گلن کلوز»، «جرمی رنر»، «میلا کونیس»، «دارل مک‌کورمک»، «جاش برولین» و «توماس هادن چرچ» به این گروه اضافه شدند.

همچنین به نظر می‌رسد که شایعات مربوط به حضور «تام هاردی» در این فیلم نادرست بوده است. «هاردی» در پاسخ به سوالات در مورد این شایعات گفت:

به نظر جالب می‌آید، اما کسی از من درخواست نکرده است.

فیلم چاقوکشی 3 در سال 2025 از نتفلیکس منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود که همانند فیلم‌های قبلی این سری، جذابیت‌های فراوانی برای طرفداران معماهای پیچیده و داستان‌های پر رمز و راز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فرانچایز چاقوکشی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Digital Spy

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا