اخبار روز سینما

فیلمبرداری فیلم سوپرمن به اتمام رسید

فیلمبرداری پروژه جدید فیلم سوپرمن به پایان رسید، با اعلام این خبر، طرفداران مشتاقانه منتظر تماشای نسخه نهایی و تجربه‌ی جدیدترین ماجراهای این ابرقهرمان محبوب هستند.

«جیمز گان»، خالق این بازسازی حماسی از داستان «سوپرمن»، به تازگی اعلام کرده که فیلم‌برداری این اثر سینمایی به پایان رسیده است. این خبر برای طرفداران دنیای دی‌سی و به ویژه شخصیت محبوب «سوپرمن»، نویدبخش یک آغاز جدید و هیجان‌انگیز است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم سوپرمن به اتمام رسید

«گان» در پیامی احساسی از تمامی بازیگران و عوامل فیلم‌برداری فیلم جدید سوپرمن تشکر کرده و به تعهد، خلاقیت و سخت‌کوشی آن‌ها در طول این پروژه اشاره کرد. او همچنین از انگیزه‌ای که از همکاری با این تیم گرفته، سخن گفته و تاکید کرده که هدف اصلی او ساخت فیلمی درباره یک مرد خوب بوده است.

فیلم سوپرمن

با اتمام فیلم‌برداری، اکنون مراحل پس از تولید مانند تدوین، جلوه‌های ویژه و صداگذاری آغاز خواهد شد. این فیلم قرار است اولین اثر لایو اکشن از دنیای سینمایی «جدید دی‌ سی» باشد و مسیر را برای آینده این جهان سینمایی هموار کند.

«دیوید کورنسوت» در نقش «سوپرمن»، «ریچل بروزناهان» در نقش «لوئیس لین» و «نیکلاس هولت» در نقش «لکس لوثر» از جمله بازیگران اصلی فیلم سوپرمن جیمز گان هستند.

فیلم سوپرمن در تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اتمام فیلمبرداری فیلم سوپرمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CBR

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا