اخبار روز سینما

فیلمبرداری فصل سوم سریال The Bear در زمستان 2024 آغاز خواهد شد

به گزارش سایت خبری ددلاین، تولید فصل سوم سریال The Bear در اواخر فوریه یا اوایل مارس از شبکه محبوب FX/Hulu پخش خواهد شد.

اخبار مربوط به مهلت تولید فصل سوم سریال خرس فوق الذکر:

ما با جرمی آلن وایت، نامزد امی امسال و برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در کمدی تلویزیونی برای بازی در فیلم خرس مصاحبه کردیم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


تولید فصل سوم سریال The Bear

اخبار مربوط به مهلت فصل جدید سریال خرس او گفت:

آلن به ما می گوید: «آخرین باری که ما کارمن کارمی برزاتو را در «خرس» دیدیم، امیدواریم این شخصیت در فصل سوم از مخمصه خود خارج شود. FX/Hulu اخیراً فصل سوم سریال 13 بار نامزد امی را اعلام کرد.

تولید فصل سوم سریال The Bear

اگرچه آلن هنوز فیلمنامه این فصل را ندیده است. با این حال او امیدوار است فصل سوم که با «ماهی ها»، قسمت ششم فصل دوم رقابت می کند و بسیاری از ستاره های مشهور تلویزیون و سینما را در خود جای داده است، با حضور ستاره های مهم جذابیت بیشتری داشته باشد. نقش اعضای خانواده کارمی

بازیگران عبارتند از: جان برنتال (در نقش برادر فقید کارمی مایکی)، باب اودنکرک در نقش عمو لی، سارا پالسون در نقش خواهرزاده میشل، جان مولانی در نقش شریک خواهرزاده میشل استو، جیلیان جاکوبز و جیمی لی در نقش همسر سابق ریچی، تیفانی آن قرار دارد. مادر الکلی مایکی و کارمی، دونا برزاتو، و همچنین خواهر کارمی، ناتالی برزاتو (ابی الیوت)، عمو جیمی (الیور پلات) و نیل (متی متسون).

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فصل سوم سریال The Bear چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: ضرب الاجل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا