اخبار روز سینما

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us به اتمام رسید

طبق گزارش‌های رسمی از منابع معتبر انگلیسی‌زبان، فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us با بازی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» به پایان رسیده است.

این خبر توسط «تیموتی ای. گود»، تدوینگر سریال آخرین بازمانده از ما ، در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد. فصل دوم این سریال می‌خواهد در سال 2025 پخش شود و پیش‌نمایشی از آن نیز منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us به اتمام رسید

«کریگ مازن»، سازنده سریال، درباره فصل دوم The Last of Us می‌گوید که داستان فصل دوم بسیار گسترده است و آن‌ها تصمیم گرفته‌اند این داستان را در چند فصل بگنجانند. او همچنین اشاره می‌کند که ممکن است فصل سوم و حتی چهارم نیز برای روایت کامل این داستان نیاز باشد.

«کریگ مازن» همچنین درباره احتمال گسترش داستان شخصیت‌ها در فصل دوم صحبت کرده است. او می‌گوید که برخی از داستان‌ها مانند بازی اجرا می‌شوند و برخی دیگر متفاوت هستند؛ اما با توجه به زمان بیشتری که برای کاوش در داستان و گسترش برخی از بخش‌ها اختصاص داده شده است، انتظار می‌رود که داستان برخی شخصیت‌ها گسترش یابد.

فصل دوم سریال The Last of Us

با پایان فیلمبرداری فصل دوم، طرفداران این سریال با انتظار بیشتری برای دیدن ادامه داستان همراه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Last of Us چیست؟ آیا فصل اول این سریال را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما فصل دوم این مجموعه می‌تواند موفقیت فصل ابتدایی آن را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Bleeding Cool

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا