اخبار روز سینما

فیلمبرداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again به زودی آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again به زودی آغاز می‌شود. این فصل جدید از سریال محبوب «مارول»، با ماجراهای جدیدتری از «مت مورداک» بازمی‌گردد.

بعد از سال‌ها انتظار، طرفداران «مارول» بالاخره می‌توانند به بازگشت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این کمپانی امیدوار باشند. فصل دوم سریال دردویل قرار است با همان بازیگران اصلی و داستانی جدید، ماجراهای «مت مرداک» را ادامه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلمبرداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again به زودی آغاز خواهد شد

اما این بازگشت بدون چالش نبوده است. همانطور که «چارلی کاکس» بازیگر نقش «دردویل» فاش کرد که در ابتدا قرار بود سریال با تغییرات اساسی و ریبوت شدن شخصیت‌ها همراه باشد؛ اما به لطف حمایت پرشور طرفداران و تلاش‌های تیم سازنده، سریال به شکل فعلی خود درآمده است.

فصل دوم سریال Daredevil: Born Again

«براد ویندربام» تهیه‌کننده سریال، این بازگشت را با انیمیشن X-Men ’97 مقایسه می‌کند. هر دو سریال پس از سال‌ها وقفه با شخصیت‌های آشنا ولی در دنیایی متفاوت، به سراغ مخاطبان می‌آیند. در Daredevil: Born Again، شخصیت‌ها بالغ‌تر شده‌اند و روابط بین آن‌ها پیچیده‌تر شده است. این سریال یک بازی سیاسی پیچیده را به تصویر بکشد که در آن، دشمنی‌های قدیمی به شکل جدیدی بروز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا