اخبار روز سینما

فیلمبرداری فصل دوم سریال وان پیس آغاز شد

فیلمبرداری فصل 2 سریال وان پیس (One piece) که لایو‌اکشن دزدان دریایی است، از پلتفرم نتفلیکس (Netflix) با هنرمندی «ایلیا پولینو»، شروع شد.

سریال وان پیس (لایو اکشن) «نتفلیکس» برای فصل دوم وارد مرحله تولید شده است و این سرویس استریم بازگشت «ایلیا ایزورلیس پولینو» در نقش «آلویدا»، «جف وارد» در نقش «باگی» و «مایکل دورمان» در نقش «گولد راجر» را تایید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


لایو‌اکشن سریال وان پیس

پیش از این بازگشت گروه اصلی کلاه حصیری برای اقتباس لایو اکشن مانگا تایید شده بود، با «ایناکی گودوی» در نقش «مانکی دی لوفی»، «ماکنو» در نقش «زورو»، «امیلی راد» در نقش «نامی»، «جیکوب رومرو» در نقش «اوسوپ» و «تاز اسکایلار» در نقش «سانجی» که دوباره در کیپ تاون گرد هم می‌آیند.

این سریال به تازگی چهار شخصیت شرور را انتخاب کرده است: «دانیل لاسکر» در نقش «آقای 9»، «کامروس جانسون» در نقش «آقای 5»، «جازارا جاسلین» در نقش «خانم ولنتاین» و «دیوید دستمالچیان» در نقش «آقای 3».

سریال وان پیس

بازیگران جدید اضافه شده دیگر عبارتند از «برندن شان موری» در نقش «بروگی»، «کالوم کر» در نقش «اسموکر» و… . بازیگران اضافی به زودی اعلام خواهند شد.

این مجموعه که بر اساس پرفروش‌ترین مانگای تاریخ ژاپن، اثر «اچیرو اودا» ساخته شده است، در آگوست 2023 به نمایش درآمد و اندکی پس از آن برای فصل دوم تمدید شد. این سریال لایو اکشن دزدان دریایی با همکاری «شوییشا» و توسط «Tomorrow Studios»، شریک «ITV Studios» و «نتفلیکس» تولید شده است. «مت اوونز» و «جو تراچ» به عنوان سرپرست، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال لایو اکشن فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌‌ی آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال وان پیس چیست؟ آیا شما از طرفداران این لایو‌اکشن هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا