اخبار روز سینما

فیلمبرداری سریال Tomb Raider از اوایل سال 2025 آغاز خواهد شد

سریال Tomb Raider که یک لایو اکشن است و بر اساس سری بازی‌های محبوب به همین نام ساخته می‌شود، از اوایل سال 2025 جلوی دوربین خواهد رفت.

«فیبی والر-بریج»، خالق سریال تحسین‌شده فلیبگ (Fleabag)، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد. هنوز بازیگر نقش «لارا کرافت» مشخص نشده، اما جستجوی جهانی برای یافتن او به زودی آغاز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری سریال Tomb Raider از اوایل 2025

«ورنان سندرز»، مدیر بخش تلویزیونی «آمازون» و همینطور «ام‌جی‌ام»، درباره ساخت سریال مهاجم مفبره می‌گوید:

ما سخت در حال کار روی این پروژه هستیم. با «فیبی والر-بریج» که نویسنده و تهیه‌کننده فوق‌العاده‌ای است، منبعی عالی در اختیار داریم و از این همکاری بسیار هیجان‌زده هستیم. انتظار داریم تا پایان سال جاری مراحل پیش‌تولید را نهایی و اوایل سال آینده فیلمبرداری را آغاز کنیم.

سریال Tomb Raider

لازم به ذکر است که پیش از این، در سال‌های 2001 تا 2018، دو فیلم لایو اکشن مهاجم مقبره با بازی «آنجلینا جولی» و «آلیسیا ویکاندر» در نقش «لارا کرافت» ساخته شده بود. همچنین «هیلی ات‌ول» در یک سریال انیمه نتفلیکس به جای این شخصیت صداپیشگی کرده است. علاقه‌مندان به دنیای «لارا کرافت» و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز او، بی‌صبرانه منتظر تماشای این سریال جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آغاز فیلمبرداری سریال Tomb Raider از اوایل 2025 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا