اخبار خودرو

فیس لیفت هونگچی H6 معرفی شد ؛ بروز آوری به سبک اروپایی ها!

فیس لیفت هونگچی H6 معرفی شد ؛ بروز آوری به سبک اروپایی ها!

برند لوکس هونگچی فیس لیفت سدان H6 را ارائه کرد. این نسخه در 5 نوع مختلف و با قیمتی بین 180000 تا 240000 یوان به فروش می رسد. این ارقام با نرخ فعلی ارز به ترتیب معادل 1.5 میلیارد و 2 میلیارد تومان است. برخلاف آنچه انتظار می رفت، دامنه تغییرات این نسخه بسیار محدود است و خبری از جراحی های گسترده نه در بیرون و نه در کابین و نه در زیر کابین نیست.

ابعاد و طراحی بیرونی.

شاید بدانید که هونگچی H6 در دسته سدان های سایز متوسط ​​قرار دارد. این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4990، 1880 و 1455 میلی متر است و فاصله بین دو محور آن به 2920 میلی متر می رسد. در حالت استاندارد، این خودرو بر روی چرخ های 18 اینچی و لاستیک های 50/225 سوار می شود. در صورت درخواست مشتری، کالیپرهای ترمز برمبو پشت این چرخ های چند پره زیبا نصب می شود.

فیس لیفت Hongchi H6 به عنوان مدل 2024 وارد بازار خواهد شد، آنچه در نمای جلویی بسیار چشمگیر است، جلو پنجره بزرگ با گرافیک سه بعدی است. در قسمت مرکزی کباب پز آرم معروف هونگچی قرار داده شده است که از یک خط عمودی قرمز تشکیل شده است. این علامت از روی کاپوت شروع می شود و تا جلوپنجره ادامه می یابد. به لطف نورپردازی، این نشان جلوه خاصی به H6 در شب می بخشد. در نمای عقب، برآمدگی قابل توجه لبه صندوق عقب، چراغ های Y شکل، قسمت کرومی سپر و دو خروجی اگزوز خودنمایی می کنند.

طراحی داخلی و نصب.

در داخل کابین نیز ترکیب رنگ های روشن و تیره فضای جذابی را ایجاد کرده است. صفحه نمایش عمودی واقع در مرکز داشبورد مانند قبل دارای اندازه ۱۲.۶ اینچی است. صفحه نمایش پشت فرمان D شکل بدون تغییر باقی مانده و همانند مدل 12.3 اینچی است. فیس لیفت H6 نیز مانند سایر مدل های جدید این شرکت به سیستم Hongchi 3.0 Plus مجهز شده است، این سیستم عملکردهای بیشتری مانند دستورات صوتی و امکان سفارشی سازی روتر را به همراه دارد. نورپردازی داخلی با امکان نمایش 253 رنگ مختلف، سیستم کنترل باد لاستیک، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کیسه هوای مخصوص جلو و جانبی، آینه های گرم شونده و صندلی های اسپرت از جمله امکانات استاندارد هستند. از این ماشین تمام تزیینات هست در روکش های پرچمدار، عناصر دیگری مانند فرمان گرم کن، تریم فیبر کربن، تودوزی چرمی، سیستم نمایشگر 10.98 اینچی، سیستم صوتی Dynadio با 12 بلندگو، ماساژور در صندلی راننده، گرمکن پشتی به تجهیزات اضافه شده است. صندلی ها و سیستم بوزدایی کابین لیست تجهیزات استاندارد در لیست آپشن های این سدان لوکس، سیستم پیشرفته کمک راننده به چشم می خورد. ناگفته نماند که صندوق عقب این خودرو بسیار جادار بوده و 592 لیتر گنجایش دارد.

مشخصات فنی هونگچی H6

فیس لیفت هونگچی H6 همچنان با همان موتور 2 لیتری توربو به فروش می رسد. قدرت این موتور بسته به نسخه متفاوت است اما در تمامی نسخه ها گیربکس 8 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت آن به چرخ ها را بر عهده دارد.

موتور مذکور در نسخه های پایین رده 221 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این نسخه ها 0 تا 100 را در 7.8 ثانیه طی می کنند و مصرف سوخت 6.5 لیتری دارند. اما در نسخه های بالاتر این موتور 248 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد. از صفر تا شصت برای این مدل ها 6.8 ثانیه طول می کشد و مصرف سوخت آنها بین 6.5 تا 6.8 لیتر است. حداکثر سرعت تمامی مدل ها به 230 کیلومتر در ساعت می رسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا