اخبار خودرو

فیس لیفت فولکس واگن جتا به زودی معرفی می شود

فیس لیفت فولکس واگن جتا به زودی معرفی می شود

فولکس واگن محصولات خود را برای سال 2025 به روز می کند، سدان جتا نیز مانند سایر مدل های این شرکت دستخوش تغییراتی شده و در مدل 2025 به روز خواهد شد فیس لیفت این خودرو در روزهای آینده به صورت رسمی معرفی می شود.

جتا با رکورد فروش 13024 دستگاهی در سه ماهه اول سال جاری، سومین مدل پرفروش این شرکت در بازار آمریکا پس از تیگوان و اطلس است. با توجه به سنت دیرینه آلمانی، بعید به نظر می رسد دامنه تغییرات فیس لیفت این سدان جمع و جور قابل توجه باشد. انتظار می رود به جای تغییرات ظاهری، سطح تجهیزات و فناوری های نسخه فیس لیفت ارتقا یابد. اضافه شدن دستیار صوتی مبتنی بر چت GPT محتمل ترین تغییری است که در فیس لیفت جتا شاهد آن خواهیم بود، زیرا اکثر مدل های فولکس واگن در مدل سال 2025 به این ویژگی مجهز شده اند.

همراه با فیس لیفت جتا، نسخه های GTI و R هاچ بک فیس لیفت شده گلف نیز در راه هستند و احتمالا اوایل سال آینده وارد بازار خواهند شد. در این نسخه ها گیربکس 6 سرعته دستی وجود نخواهد داشت و گیربکس DSG همچنان تنها گزینه برای مشتریان خواهد بود.

کراس اوور کوچک Taos مدل دیگری است که تا سال 2025 به روز می شود، فیس لیفت این خودرو در سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار می شود. انتظار می رود میزان تغییرات فیس لیفت این مدل بیشتر از بقیه باشد. اما نسل کنونی کراس اوور محبوب تیگوان به پایان عمر خود رسیده و وارد نسل جدید خود خواهد شد. احتمالا سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

پیش از این مدل های اطلس و اطلس اسپرت در مدل سال 2024 دستخوش تغییراتی شده اند که بیشتر این تغییرات مربوط به ارتقای سطح تجهیزات و امکانات و همچنین ارائه رنگ های جدید است.

با تصمیم فولکس واگن بالاخره وانت ID.Buzz در سال 2025 وارد بازار آمریکا می شود.این وانت در نسخه های تک و دو دیفرانسیل به فروش می رسد و قابلیت جابجایی 6 و 7 نفر را دارد. در نسخه تک دیفرانسیل قدرت موتور 282 اسب بخار است اما در نسخه دو دیفرانسیل قدرت به 335 اسب بخار افزایش می یابد. باتری 91 کیلووات ساعتی وظیفه تامین انرژی این ون برقی را بر عهده دارد. از تجهیزات استاندارد و آپشن این ون می توان به رینگ های 20 اینچی، صفحه نمایش مرکزی 12.9 اینچی، سقف شیشه ای پانوراما، سیستم صوتی هارمن کاردون و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

فیس لیفت فولکس واگن جتا به زودی معرفی می شود
فیس لیفت فولکس واگن جتا به زودی معرفی می شود

کراس اوور الکتریکی ID.4 نیز در مدل سال 2025 به روز خواهد شد و با تجهیزات بیشتری وارد بازار خواهد شد. ناگفته نماند که عرضه مدل 2025 محصولات فولکس واگن از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا