فیدلیتی پرستیژ جدید معرفی شد

Fidelity Prestige که Jetor آن را در برخی بازارها با نام X70 Plus به فروش می رساند، اخیراً با نسخه جدیدی معرفی شده است. این خودرو بازسازی شده و برخی از مشخصات فنی آن تغییر کرده است.

به گزارش آخرین سایت خبری خودرو، تولید و مونتاژ Fidelity Prestige در کارخانه از سال گذشته بهمن موتور راه اندازی شده است. این کراس اوور یکی از محصولات پرتقاضا در بازار ایران است و در چند وقت اخیر حجم معاملات نسبتا بالایی را به ثبت رسانده است. مانند Fidelity Prime، Fidelity Prestige در مدل های 5 و 7 نفره در دسترس است. بهمن موتور فروخته می شود. همچنین بهمن موتور فول آپشن X70 Plus را برای مونتاژ انتخاب کنید.

ویژگی های Jetor X70 Plus 2025; وفاداری جدید

با این حال، می بینیم که Jetor به تازگی نسخه فیس لیفت X70 Plus جدید یا Fidelity Prestige را در چین ارائه کرده است. با وجود تغییرات زیاد در بحث طراحی، باید بگوییم که این دگرگونی یک فیس لیفت محسوب می شود. اصولاً پلت فرم خودرو ثابت می ماند و فرمت های در، ستون، سقف و … ثابت می ماند. آنها تغییر نکرده اند اما سبک طراحی جلویی X70 Plus 2025 کاملاً تغییر کرده است. در قسمت عقب تغییرات جزئی در درب صندوق و سپر دیده می شود.

کابین Fidelity Prestige جدید (Jetor X70 Plus 2025) نیز کمی به روز شده است. سبک کنسول وسط کمی مدرن شده و دسته دنده جدیدی برای این خودرو انتخاب شده است. همچنین پنل ابزار و صفحه نمایش لمسی این خودرو نسبت به گذشته به روز شده و امکانات جدیدی نیز معرفی شده است.

کابین پرستیژ فیدلیتی
فیدلیتی پرستیژ جدید معرفی شد

نیروهای محرک پشت Fidelity Prestige جدید

Jetor X70 Plus 2025 با دو موتور اصلی به بازار چین عرضه می شود. موتور اول همان موتوری است که در Fidelity Prime جدید داریم بهمن موتور را می بینیم. یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر به همراه گیربکس شش سرعته اتوماتیک با دو کلاچ، نیرو را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.

اما موتور دوم یک موتور جدید است. در آن می توانید موتور 1.5 لیتری و فناوری توربوشارژر TGDi را مشاهده کنید. این موتور 184 اسب بخار قدرت با 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک با دو کلاچ خیس قدرت را به چرخ های جلوی این نسخه Fidelity Prestige می رساند. در حال حاضر Fidelity Prestige در بازار ایران به موتور 1.6 لیتری توربوشارژ TGDi مجهز شده است که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور دارد.

طراحی داخلی Fidelity Prestige
فیدلیتی پرستیژ جدید معرفی شد

در مورد امکانات رفاهی و ایمنی نیز باید گفت که تغییرات خاصی در نسخه جدید Fidelity Prestige ایجاد نشده است. اما باید گفت که برخی از سنسورها و دستیارهای راننده به روز شده اند و دقت عملکرد بیشتری دارند. علاوه بر این، در حال حاضر، Fidelity Prestige جدید (Jetor X70 Plus 2025) بدون امکان تعویض دنده پشت فرمان قابل سفارش است.

هنوز با قطعیت مشخص نیست که آیا این گروه بهمن نسخه جدید Fidelity Prestige چه زمانی وارد بازار ایران می شود؟ با این حال، این امکان وجود دارد که اگر این خودرو توسط بهمن موتور، برخی ویژگی ها مانند موتور 1.6 لیتری TGDi و قابلیت تعویض دنده پشت فرمان در این خودرو برای بازار ایران باقی خواهد ماند.

فیلم تست و نقد پرستیژ وفاداری

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما