اخبار روز سینما

فیتیله به تلویزیون برمی گردند







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ وی درباره ساخت سریال جدید «دوقلوها» که پس از چند سال دوباره در حال پخش است، گفت: این روزها در حال تصویربرداری فصل سوم سریال «دوقلوها» هستیم که دو فصل پیش پخش شد؛ سریال «دوقلوها» در حال پخش است. فصل اول در خود برنامه فیتیله «ایها» پخش شد و فصل دوم به صورت مستقل در سال 1397 تولید و پخش شد.

وی افزود: فصل جدید “دوقلوها در شهر پنج ستاره” نام دارد که در آن دوقلوها به یک مکان خارق العاده سفر می کنند. یعنی دکور و شخصیت های طراحی شده فضایی فانتزی دارند. داستان از این قرار است که هر بار 25 کودک به این شهر می آیند که کارهای خوبی انجام داده اند.

فروتن با اشاره به همکاران خود گفت: من، حمید گلی و علی مسلمی در این مجموعه حضور داریم و کار سخت و بزرگی است که حدود 2500 متر دکور تولید کرده است انتظار می رود چند ماه طول بکشد. جمشید بیات کارگردان و مهدی بصیری تهیه کننده هستند.

این بازیگر با اشاره به سختی کار در حوزه کودک و نوجوان و بیکاری برخی از فعالان این عرصه، توضیح داد: در حوزه کودک همه شانس نمی آورند مثل من و حمید گلی، ما کلفت بودیم. و.” ما باید دست به کار شویم و مهمترین چیز این است که ما آن را انجام دادیم

وی افزود: صادقانه بگویم تلویزیون در این مسیر کمک زیادی به ما کرده است تا در زمان مناسب و در مسیر درست دیده شویم. در اینکه من تحصیلکرده، پرتلاش و پویا هستم شکی نیست، اما اگر همه اینها را داشته باشید اما آن شانس را نداشته باشید و در مکان و زمان مناسب نباشید، به هیچ چیز نمی رسید. برای برخی از دوستانم که افراد توانمندی هستند همین اتفاق افتاد اما این توانایی به چشم نمی خورد.

این هنرمند تئاتر در پایان بیان کرد: چند بازیگر تئاتر کودک و نوجوان شناخته شده است؟ در حالی که اکثر مجریان کودک را همه می شناسند. یکی از دلایل آن این است که تلویزیون برای تئاتر کودک و نوجوان تبلیغ و نمایش نمی دهد با اینکه مجوز این تئاترها یا از ارشاد یا کانون پرورش فکری است و در همان سامانه مجوز گرفته اند اما تلویزیون برای آنها تبلیغ نمی کند. ورود تئاتر به تلویزیون کمک بزرگ فرهنگی است.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا