اخبار خودرو

فول آپشن ترین اتوبوس داخلی در اتواکسپو تهران

این ویدیو را در یوتیوب ببینید

فول آپشن ترین اتوبوس داخلی یکی یکی از محصولات ایران خودرو گازوئیل است که این شرکت آن را به اتواکسپوی تهران آورده است.

امسال اتواکسپوی تهران با حضور پررنگ خودروسازان برگزار شد و شرکت های خودروسازی با دست پر به این گردهمایی خودرویی آمدند. یکی یکی از شرکت هایی که با جدیدترین محصولات خود به این رویداد آمد، ایران خودرو دیزل بود. در آخرین روز این نمایشگاه شرایط برای داشتن گزارش تصویری از غرفه این خودروساز فراهم شد. پیکاپ های فوتون تونلند G7 و فوتون تونلند دیزل در غرفه ایران خودرو دیزل حضور داشتند و علاوه بر این، فول آپشن ترین اتوبوس داخلی در این غرفه در کنار اتوبوس برقی ایران خودرو دیده شد. وان وانا، کامیون آرنا پلاس، کامیون H5 و کامیون آتامان از دیگر محصولات این سازنده کار و خودروهای تجاری بود که در این نمایشگاه دیده شد.

فول آپشن ترین اتوبوس داخلی در اتواکسپو تهران

نگاهی به فول آپشن ترین اتوبوس داخلی

این اتوبوس بین شهری مجهز به موتور 12 لیتری کامینز است که خروجی فنی آن 490 است. اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاور قدرت را از طریق یک گیربکس 12 سرعته ثبت می کند ZF به چرخ ها منتقل می شود و ظرفیت مخزن سوخت 800 لیتر است. این اتوبوس با ظرفیت 28 و 48 صندلی موجود است و بالاترین امکانات ممکن را در اختیار مسافران قرار می دهد که در فیلم مشاهده می کنید.

فول آپشن ترین اتوبار داخلی در اتواکسپو تهران
فول آپشن ترین اتوبوس داخلی در اتواکسپو تهران

فوتون تونلند G7

پیکاپ G7 در حال حاضر آپشنال ترین پیکاپ دو چرخ محرک در بازار ایران است. این پیکاپ دارای موتور 2 لیتری توربو شارژ است TGDi این خودرو مجهز به حداکثر قدرت 238 اسب بخار و حداکثر گشتاور 360 نیوتن متر است. قدرت از طریق یک گیربکس 8 سرعته AT به چرخ ها منتقل می شود و سیستم انتقال قدرت برای کمک های سنگین و سبک قابل تنظیم است. این پیکاپ دارای امکانات کامل و خوبی از جمله سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ۶ کیسه هوا 10 امتیاز، دوربین 360 درجه، آینه های تاشو برقی، نمایشگر مالتی مدیا 10.25 اینچی، سنسور نور و باران، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترلمجهز به دکمه شروع، دست و پا زدن و غیره است.

فول آپشن ترین اتوبار داخلی در اتواکسپو تهران
فول آپشن ترین اتوبوس داخلی در اتواکسپو تهران

اتوبوس برقی آتروس

یکی یکی دیگر از محصولات مهم ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو تهران اتوبوس برقی این شرکت است. ای آتروس اولین اتوبوس برقی ایران است که 85 استاندارد را پشت سر گذاشته و آماده فروش است. با هر بار شارژ بسته های باتری این اتوبوس برقی می توانید مسافتی معادل 250 کیلومتر را طی کنید و ظرفیت مسافربری این اتوبوس 35 نفر نشسته و 35 نفر ایستاده است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا