فولکس واگن ID.7 Pro S رکورد خود را شکست ؛ پیمایش ۷۹۴ کیلومتر با یک بار شارژ

فولکس واگن ID.7 Pro S فراتر از انتظارات بوده و در یک تست واقعی توانسته مسافتی معادل 794 کیلومتر را بدون شارژ مجدد طی کند. این رقم به طور قابل توجهی بالاتر از رکورد رسمی اعلام شده بر اساس استاندارد WLTP است. طبق کاتالوگ رسمی و بر اساس استاندارد فوق الذکر، این خودروی آلمانی 709 کیلومتر برد دارد.

شرایط آزمون

بر اساس آخرین گزارش ها، این تست توسط تیم فولکس واگن سوئیس در جاده های عمومی نزدیک زوریخ با تیمی متشکل از 8 راننده انجام شده است. مسیر انتخاب شده از یک حلقه 81 کیلومتری شامل ترکیبی از بزرگراه ها، خیابان های شهری و جاده های روستایی با چندین تپه و تپه متناسب با شرایط رانندگی روزانه است. در این تست جالب، سدان زیبای آلمانی 15 ساعت و 42 دقیقه را با میانگین سرعت 51 کیلومتر بر ساعت طی کرد.

فولکس واگن ID.7 Pro S رکورد خود را شکست ؛ پیمایش ۷۹۴ کیلومتر با یک بار شارژ
فولکس واگن ID.7 Pro S رکورد خود را شکست ؛ پیمایش ۷۹۴ کیلومتر با یک بار شارژ

فولکس واگن ID.7 Pro S با مصرف انرژی بسیار پایین

در طول این آزمایش، میانگین مصرف انرژی ID.7 Pro S بسیار کم بود، حدود 10.3 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر. این رقم به طور قابل توجهی کمتر از میانگین مصرف اعلام شده برای محصول جدید فولکس واگن است. ثبت چنین رکوردی ثابت می کند که ID.7 Pro S می تواند در سفرهای طولانی بهتر از حد انتظار عمل کند.

جالب است بدانید که خودروی تست شده در این تست حتی نسخه بهینه‌سازی شده برای حداکثر استقلال نیز نبود. همانطور که اعلام شد این خودرو از پکیج های اختیاری مانند پکیج راحتی و سیستم های کمک راننده IQ.DRIVE استفاده می کند که مشتریان می توانند آن ها را سفارش دهند. البته لازم به ذکر است که این نتیجه با رانندگی بسیار دقیق و بهینه به دست آمده و در شرایط عادی نمی توان انتظار ثبت رکوردی مشابه را داشت. با این حال، توانایی Pro S برای دستیابی به چنین رکوردی نوید یک سفر جاده ای طولانی و بدون نگرانی را می دهد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما