«فولادشهر» آماده میزبانی از بازی ایران -قرقیزستان/ تخصیص ۴ جایگاه برای حضور ۱۶۰۰ بانو در ورزشگاه

«فولادشهر» آماده میزبانی از بازی ایران -قرقیزستان/ تخصیص ۴ جایگاه برای حضور ۱۶۰۰ بانو در ورزشگاه

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در این ارتباط افزود: بهینه و استانداردسازی نور ورزشگاه، بارگزاری سیستم آبیاری مکانیزه در زیر چمن ورزشگاه، رفع مشکلات زیرساختی برق، نصب جدیدترین اسکوربرد موجود در بازار، نوسازی سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه و تجهیز رختکن بازیکنان به دو تلویزیون ۵۵ اینچ دارای سیستم HD از مهم‌ترین اقدامات برای  بهسازی ورزشگاه فولادشهر بود و اتاق VAR هم تجهیز شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با هزینه‌ بازسازی و استانداردسازی ورزشگاه فولادشهر ابراز کرد: این موضوع حدود ۵۸ میلیاردتومان هزینه در بر داشته که محل بودجه‌ تخصیصی کارخانه ذوب آهن تامین شد.

وی ادامه داد: این نکته قابل ذکر است که تجهیزات VAR توسط فدراسیون در ورزشگاه نصب شده و LED تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین را نیز فدراسیون از دبی وارد کرده است.

میزبانی از ۱۶۰ بانو در طول بازی ایران – قرقیزستان

نکیسا با تاکید بر اینکه جلب اعتماد فدراسیون برای میزبانی از تیم ملی از جمله مهم ترین اهدافی بود که به آن دست پیدا کردیم و باشگاه استقلال نیز برای بازی با  الغرافه در فولادشهر به ما درخواست داد، گفت: با توجه اقدامات انجام شده، ورزشگاه فولادشهر کلاس A  فیفا را کسب کرده است و روز پنج شنبه شاهد نخستین بازی تیم ملی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در این ورزشگاه از ساعت ۱۹:۳۰ هستیم.

وی با اشاره به اینکه در طول یک هفته گذشته اسم ورزشگاه فولادشهر جزو پنج جستجوی برتر AFC بوده است، بیان کرد: امسال شاهد اولین حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر هستیم و در این راستا  جایگاه‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ ورزشگاه به بانوان اختصاص یافته و ظرفیت برای حضور یک هزار و ۶۰۰ بانو برای تماشای بازی فراهم شده است.

احتمال برگزاری بازی ایران و قطر در ورزشگاه فولادشهر

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه به احتمال قوی بازی ایران – قطر نیز در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود، در پاسخ به سوالی راجع به میزبانی از بازی پرسپولیس و استقلال گفت: این موضوع برای ما امکان ندارد چراکه چمن ورزشگاه فولادشهر ویژه مناطق سردسیر است و کشش میزبانی تیم ملی، سپاهان و سرخابی‌ها به شکل همزمان را ندارد.

۴۶

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما