وام فوری | مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در این سبد می توانند از امکانات طرح «اطلسی» بهره مند شوند. سقف اعتبار این طرح 200 میلیون تومان است.

بر اساس دسته بندی، افرادی که قصد دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح اطلس بانک سینا را دارند باید حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه از افتتاح حساب گذشته باشند. برای دریافت این تخفیف، متقاضیان باید دارای ضامن رسمی و دارای امتیاز اعتبار کاری مورد نیاز بانک نیز باشند. پس از دریافت این وام، امکان بازپرداخت اقساط آن در مدت 36 ماه وجود دارد.

لازم به ذکر است که افراد با اخذ این وام تنها می توانند کالا و انواع محصولات را در شعب شریک قراردادی بانک خریداری کنند و نمی توانند از آنها برای مصارف دیگر استفاده کنند.

افراد با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت باید ماهانه ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان پرداخت کنند. سود کل این تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان است. مبلغ وام و سود آن نیز 278 میلیون و 909 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک سینا چه خدماتی ارائه می دهد؟

بانک خصوصی سینا در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدمات پولی و بانکی تاسیس شد. در حال حاضر این مجموعه خدمات شامل افتتاح انواع حساب، تسهیلات، خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و خدمات بانکداری الکترونیک می باشد.

این بانک به دلیل داشتن مزایایی از جمله: ب- کارکنان با سرعت بالا در ارائه خدمات به مشتریان، دقت در ارائه خدمات بانکی و یکپارچگی آنها، پیشرفته ترین سیستم بانکداری الکترونیک، اعتماد مشتریان و گستردگی شعب آن در نقاط مختلف کشور قرار گرفته است.

فوری / شرایط ثبت نام وام بدون بهره 300 میلیون تومانی بانک سپه + پرداخت اقساطی

مشتریان بانک سپه که خواهان دریافت وام هستند می توانند برای طرح تسهیلات «نگین امید» اقدام کنند. فقط متقاضیان دریافت این وام باید میانگین پیش پرداخت یک تا 18 ماهه و دو درصد کارمزد داشته باشند. این وام در قالب وام به متقاضیان واجد شرایط ارائه می شود.

طبق دسته بندی، افرادی که مشتری بانک سپه هستند و نیاز به وام دارند باید اعتبار کاری مورد نیاز بانک را داشته باشند. این افراد برای دریافت مزایا نیاز به ضامن رسمی برای کسر حقوق دارند. اگر شخص بتواند این تضمین ها را ارائه کند، در صورتی که به دلایل دیگر مستحق آن باشد، تخفیف داده می شود.

مشتریان پس از دریافت وام می توانند حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه نسبت به پرداخت اقساط اقدام کنند.

چنانچه بانک فرد را واجد شرایط دریافت تسهیلات بداند و به متقاضی با سقف تعیین شده، کارمزد مذکور و مدت بازپرداخت 60 ماهه وام اعطا شود، مبلغ اقساط ماهانه 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود این وام 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن نیز 315 میلیون و 700 هزار تومان است.

بانک سپه چه خدماتی ارائه می دهد؟

قدیمی ترین بانک کشور به نام بانک سپه با قدمتی نزدیک به 100 سال نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این بانک در طول فعالیت خود خدمات بسیاری از جمله بانکداری شخصی و تجاری، بانکداری شرکتی و دانش بنیان را به مشتریان خود ارائه کرده است. به منظور ارائه پشتیبانی همه جانبه به مشتریان، این مجموعه دارای امکانات متنوعی برای گروه های مختلف حرفه ای می باشد.

فوری / شرایط ثبت نام وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک سینا با اقساط یک میلیونی

بانک سینا در راستای اجرای طرح تجاری راهبردی خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات با توجه به نیاز مشتریان، طرح تسهیلاتی را با نام لیلیوم تهیه کرده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا آفلاین می باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، بانک سینا با استفاده از اپلیکیشن سینابانک، تسهیلات لیلیوم را برای تسهیل در روند وام دهی اجرا کرد. به گونه ای که متقاضیان برای هیچ مرحله ای نیازی به مراجعه به شعب بانک های ذکر شده نداشته و تمامی مراحل به صورت آنلاین انجام می شود. افرادی که تمایل به دریافت وام لیلیوم دارند می بایست اپلیکیشن سینابانک را نصب و پس از طی مراحل تعیین شده به صورت غیر حضوری نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

برای به دست آوردن این فرصت، متقاضیان باید به طور متوسط ​​دو ماه سپرده گذاری کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان است که با سود 23 درصد اعطا می شود. افراد پس از اخذ این وام حداکثر تا 36 ماه می توانند اصل و سود آن را بازپرداخت کنند. هیچ ضامن رسمی برای این وام لازم نیست. لازم به ذکر است امضای متقاضی برای انجام مراحل دریافت وام به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مجموع کل اقساط و سود وام 50 میلیون تومانی بانک سینا چقدر است؟

مبلغ اقساط برای فردی که حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود و مدت بازپرداخت تعیین شده دریافت می کند یک میلیون و 935 هزار و 486 تومان است. مجموع اقساط این تسهیلات 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود. کل سود وام 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است./کاماپرس

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما