اخبار روز سینما

فوری: پشت پرده پخش سریال آکتور نیما جاویدی + [بیوگرافی بازیگران و روز پخش]

سریال با بازی نوید محمد زاده با عنوان آکتور در حال پخش است که سوالی در ذهن طرفداران نوید محمدزاده ایجاد کرده: پشت پرده پخش سریال آکتور نیما جاویدی چیست؟

داستان «آکتور» درباره‌ی فراز و نشیب چند بازیگر مستعد است که بعد از پیشنهادی به آن‌ها می‌تواند داستان‌های پیچیده‌ای را بسازد.

سریال خانگی بازیگر نیما جاویدی

سریال آکتور نیما جاویدی

بازیگر به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و ژانر خانوادگی می‌باشد. در این نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی فر، هومن برق نورد سها نیاستی، گلاره عباسی، توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی هنرمندی.

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی

سریال آکتور نیما جاویدی
سریال آکتور نیما جاویدی

اطلاعات سریال آکتور به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی را در یک نگاه بخوانید:

  • ژانر درام خانوادگی
  • نویسنده نیما جاویدی
  • کارگردان نیما جاویدی
  • بازیگران نوید محمدزاده مهرانفر هستی مهدوی فرهومن ‌برق سها نیاستی گلاره عباسی و هانیه توسلی
  • آهنگسازان بامداد افشار و عرفان نیکنام
  • کشور سازنده ایران
  • زبان اصلی فارسی
  • تهیه کننده مجید مطلبی
  • مکان تولید ایران
  • فیلمبرداری مرتضی نجفی
  • تدوینگر عماد خدابخش
  • شبکه اصلی شبکه نمایش خانگی
  • انتشار ۶ بهمن ۱۴۰۱

اما ماجرای سریال «آکتور» و حاشیه‌هایش! چه بوده که این سریال را پر بازدید کرده است!

ماجرا با سریال «سقوط» آغاز شد حواشیِ فرخ‌نژاد، مجوز ساخت سریال را به رسانه‌ها آورد. پخش قسمت آن حواشی دیگری به همراه هنوز پلتفرم به صورت قانونی دریافت نشده و موضوع انتشار این سریال هنوز در شورای صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات صوت صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی جمع‌آوری نشده است.

بیشتر بخوانید:

روز ساعت پخش سریال سقوط حمید فرخ‌نژاد + [دانلود رایگان و بدون سانسور]

پشت پرده داستان جنجالی سریال سقوط و حواشی پخش آن از پلتفرم داخلی

انتقاد تهیه‌کننده سریال «آکتور» به صدور مجوز به سریال‌ها در سازمان تنظیم صوت و تصویر فراگیر و «عجیب» خواندن رویه از سوی وی، توضیحاتی را از سوی ساترا ساترا به همراه همراه دارد.

ساترا پس ماجراهایی، واکنشی نشان داد و از مکاتباتی برداشت که درباره «آکتور» نیما توسط ساترا انجام شد. سیزدهم شهریورماه 1401 ساترا طی مک در کاتبه با فیلیمو، ابهاماتی که سریال مطرح بوده است، کرده و از طرف پلتفرم این (فیلیمو) به این نامه پاسخی داده نشده است. مجدداً در هجدهم مهرماه مهرماه 1401، ساترا فیلمو مکاتبه می‌کند و نکاتی را در ارتباط با سریال به این پلتفرم می‌کند.

افراسیابی در روندی که سریال آکتور طی کرد، کرد: پنجشنبه ـ دی ماه ـ فیلیمو نامه‌های به ساترا می‌نویسد و به روند کار اعتراض می‌کند که این نامه در تاریخ دوم بهمن ماه توسط ساترا پاسخ داده است. مبنی بر هنوز هشت تا ۱۰ قسمت از سریال پلتفرم داده شده برای بازبینی تحویل داده نمی شود و تنها سه قسمت تحویل داده می شود.

مهدی سیفی در انتظاران گفت: باید گفت با وجود فیلمنامه فیلمنامه Actor »به تحویل داده نشده، ساترا و کار لازم برای حمایت از تولید« Actor Actor »انجام داد اما در ادامه نهایتاً سه قسمت اول سریال Actor Actor Actor (سکانسهای منتخب) چند مورد دیگر تحویل داده شد که کماکان برخی از روایت‌های داستانی و سرگذشت شخصیت‌های اصلی، مبهم بود. درباره اثر نمایشی و هر نوع اثری از فیلمنامه مورد بررسی قرار نگرفته، نمی‌توانم با تماشای قسمت‌های محدود مجوز نمایش اصول صادر کند.

فوری: پشت پرده پخش سریال آکتور نیما جاویدی + [بیوگرافی بازیگران و روز پخش]فوری: پشت پرده پخش سریال آکتور نیما جاویدی + [بیوگرافی بازیگران و روز پخش]فوری: پشت پرده پخش سریال آکتور نیما جاویدی + [بیوگرافی بازیگران و روز پخش]

مثلا:

سریال آکتور به نویسندگی نیما جاویدی

مثلا:

برای دانلود این سریال از طریق لینک های زیر اقدام:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا