اخبار روز

فوری: افزایش مبلغ وام اشتغال متقاضیان به 150 میلیون!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از میزان، مرتضی بختیاری درباره مواردی که منجر به حذف بیماران از کمیته امداد امام خمینی (ره) شد، گفت: ما به جز سالمندان و بیماران صعب‌العلاجی که امکان بهبود ندارند و تا پایان عمرشان در خدمتشان هستیم سایر افراد را بیش از ۳ سال برای تحت پوشش قرار گرفتن قبول نمی‌کنیم، لازم است تا مددجویان مهارت‌هایی را یاد بگیرند و وارد اشتغال شوند و برای اشتغالشان هم وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنیم که مبلغ این وام امسال به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن اشاره به اینکه اگر مددجوی شغلی پیدا کند و همچنان نیاز به کمک داشته باشد تا 2 سال دیگر او را تحت پوشش قرار می دهیم، ادامه داد: در برنامه امسال 100 هزار نفر خودکفا هستند. آنها از زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که تا ماه گذشته به 27 هزار نفر خدمات رسانی می کرد، حذف شدند.

بختیاری با بیان اینکه اقداماتی در حال انجام است تا در یکی دو سال آینده صندوق صدقات فلزی مبنای جمع آوری صدقه قرار نگیرد، تصریح کرد: این موضوع دیرینه است اما فناوری لازم را به این امر وارد کرده ایم. اقدام و با خبرگزاری های مختلف و پیام جلساتی را با رسانه های داخلی برای تسریع در تکمیل این امر برگزار کردیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه کمک های مردمی که از طریق فناوری های موجود جمع آوری می شود، یک پنجم کمک های دریافتی ما از طریق صندوق صدقات است، خاطرنشان کرد: باید روی این موضوع و راهنمایی مردم به سمت استفاده از فناوری‌های جدید کار شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا