اخبار روز

فوری مبلغ غرامت مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز پرداخت شده است

حقوق بازنشستگان | سازمان تامین اجتماعی در خصوص پیش پرداخت تناسب مستمری بگیران بیمه اجتماعی اعلام کرد: بر اساس ابلاغیه برنامه هفتم توسعه و ماده 29 الحاقیه برنامه هفتم، مستمری بگیران مشمول تناسب در سازمان تامین اجتماعی مابه التفاوت تناسب را از محل دریافت خواهند کرد. اول سال 1403.

بر اساس ابلاغیه سازمان تامین اجتماعی، محاسبات تناسب بر اساس قانون باید در نظام پرداخت احراز و اعمال شود که به موجب بند “د” تبصره 15 بودجه 1403 موضوع پیگیری و وجوه لازم توسط دولت محترم تامین و به محض وصول وجوه نقدی، طبق اعلام دولت سیزدهم مردم، مبلغ پیش پرداخت به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

دریافت تصمیم جبران خسارت بازنشستگان دولتی؛ برای دریافت اخطار همسان سازی مستمری باید به وب سایت مراجعه کنید.

دریافت تصمیم برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری

با توجه به اینکه نرخ تورم در کشور ما رو به افزایش است و هر ساله شاهد افزایش قیمت در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور هستیم، نهادهای حامی کارگران و کارگران نیز تلاش می‌کنند تا حد امکان حقوق این گروه‌ها را متناسب کنند. از طریق مصوبه دولت و مجلس با افزایش نرخ تورم این افراد مشکلی برای تغذیه خود و خانواده خود ندارند.

سازمان بیمه ای اختصاص یافته به بازنشستگان کشوری صندوق بازنشستگی کشوری است که دارای شخصیت حقوقی مستقل از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی بوده و مدیریت بازنشستگان کشوری را بر عهده دارد. صندوق بازنشستگی کشوری هر ساله بر اساس مصوبه دولت و مصوبه مجلس، افزایش مستمری بازنشستگان کشوری را اجرا و اعتبارات لازم برای پرداخت آنها را تامین می کند.

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری هر ساله در آیین نامه حقوق بازنشستگان کشوری منعکس و از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به آنها ابلاغ می شود. بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق بازنشستگان کشوری 1402 نسبت به مصوبه حقوقی سال 1401 گذشته 20 درصد افزایش می یابد و به همین دلیل مصوبات جدید 1402 مستمری بگیران کشوری بر این اساس اصلاح می شود. به آنها پرداخت شود.

در سال های گذشته در ابتدای سال و پس از تصویب و اجرای افزایش حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران کشوری برای اطلاع از مقررات جدید بازنشستگان کشوری و دریافت آیین نامه جدید بازنشستگی خود باید شخصاً به صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه می کردند. ، که زمان بر و پرهزینه است.

به همین دلیل صندوق بازنشستگی کشوری در راستای گسترش مفهوم مدیریت الکترونیکی و عدم پذیرش خدمات دولتی، سامانه ای را نیز ایجاد کرده است تا بازنشستگان کشوری در ابتدای هر سال برای دریافت احکام جدید مستمری بگیران کشوری اتکا کنند. سال

سامانه آیین نامه جدید 1402 بازنشستگان کشوری مانند سال های گذشته پایگاه اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir است که بازنشستگان کشوری می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به «الکترونیکی» به آن مراجعه کنند. پورتال خدمات» برای دریافت آیین نامه جدید 1402 مستمری بگیران کشوری و اطلاع از افزایش حقوق بازنشستگی آنان.

لیست حقوق بازنشستگان

برای مشاهده لیست حقوق و دستمزد مستمری بگیران کشوری آدرس را وارد کرده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. در صفحه بعد فیش حقوقی خود را با توجه به ماه انتخابی مشاهده خواهید کرد. برای چاپ اعلان حقوق بازنشستگی خود، روی دکمه «چاپ رسید» کلیک کنید یا آن را به صورت فایل PDF ذخیره کنید.

حقوق بازنشستگان

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند فیش حقوقی خود را از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به شرح زیر دریافت کنند:

مشترکین می توانند با مراجعه به سایت حقوق و دستمزد بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و وارد کردن شماره دفتر، شماره ملی و شماره حساب، قضاوت یا فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

در صورت نمایش پیغام خطا هنگام دریافت فیش حقوقی، لطفا با در دست داشتن مدارک لازم با مدیریت صندوق بازنشستگی تماس بگیرید.

شماره دفتر کل، شماره ای است که صندوق بازنشستگی کشوری در زمان بازنشستگی به مستمری بگیر اختصاص داده و در کلیه اخطاریه های قانونی صادره درج می شود.

دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگی با لینک مستقیم

با توجه به اینکه برای بهره مندی از تسهیلات مختلف و یا ضمانت دریافت وام و غیره توسط افراد، گواهی کسر حقوق اجتماعی، لشکری ​​و امنیت ملی الزامی است، اکثر مراجع و موسسات بازنشستگی کشور این کار را بر روی وب سایت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان را دریافت کرد که در زیر به صورت جداگانه برای بازنشستگان موسسات مختلف ارائه می کنیم:

وب سایت دریافت نامه کسر مستمری تامین اجتماعی: این وب سایت از طریق آدرس eservices.tamin.ir در دسترس متقاضیان قرار می گیرد و علاوه بر آن امکان اخذ گواهی کسر از حقوق، دسترسی به خدمات تاریخی و یا پرداخت جهت اخذ بیمه را ارائه می دهد. حق بیمه برای زنان خانه دار این به مردم بستگی دارد.

پایگاه اطلاع رسانی کسر بازنشستگی کشوری: این سامانه از طریق آدرس www.sabasrm.ir در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. از دیگر خدمات و تسهیلات سامانه، امکان اخذ فیش و همچنین تصمیمات دادگاه و خدمات مربوط به مستمری بگیران خارج از کشور است.

وب سایت دریافت کسر نامه بازنشستگان آموزش و پرورش: این وب سایت از طریق آدرس gavahi.eamedu.ir در دسترس معلمان بازنشسته آموزش و پرورش و فرهنگیان بازنشسته است و به صورت انحصاری در این زمینه خدمات ارائه می دهد.

سایت دریافت نامه کسر بازنشستگی شرکت نفت: این سامانه با جستجو در آدرس سایت سما sama.oipf.ir در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. از دیگر خدمات و امکانات، امکان اعلام فوت و بازیابی رمز فراموش شده است.

سایت دریافت گواهی کسر حقوق بازنشستگان: صفحه تامین اجتماعی نیروهای مسلح از طریق آدرس esata.ir قابل دسترسی است، اما امکان دریافت گواهی کسر حقوق وجود ندارد، فقط اصالت برگه کسر حقوق را می توان دریافت کرد آنجا پیدا شود اخذ اخطار کسر از حقوق مستمری بگیران سربازی با مراجعه حضوری به موسسه مربوطه امکان پذیر است.

ورود به سیستم صندوق بازنشستگی کشوری

برای رفتن به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری آدرس را باز کنید. در این صفحه سه راه برای ورود به سیستم وجود دارد. با استفاده از روش ساده و بدون دردسر شناسایی دو مرحله ای (ورود شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید) وارد سامانه می شویم. در صورتی که هنوز در سامانه ثبت نام نکرده اید، باید بر روی گزینه “بدون حساب کاربری” کلیک کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا