اخبار روز

فوری فوری | ثبت نام وام قرض الحسنه با دو مبلغ مختلف وام 300 و 750 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد آغاز شده است.

جزئیات و شرایط اخذ وام از بانک مهیار مهر ایران

متقاضی برای دریافت این وام ابتدا باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کند یکی از شعب بانک مهر ایران باید مبلغی را به حساب خود واریز کند. وام گیرنده باید اطمینان حاصل کند که سپرده باید حداقل سه ماه نزد بانک بماند تا بتواند از آن برای دریافت تسهیلات مهریار استفاده کند. البته مبلغ واریز شده به بانک بلوکه نمی شود و وام گیرنده می تواند کل مبلغ را برداشت یا شارژ کند.

علاوه بر این، برای دریافت وام، وام گیرنده باید تضمین های لازم را به بانکی که از مانده کاری خود استفاده می کند، ارائه کند. ضمناً سابقه وجه چک نداشته باشد و به شبکه بانکی بدهکار نباشد. برای دریافت تسهیلات، اشخاص حقوقی نیاز به گواهینامه و پروانه کسب دارند و همچنین کارکنان شرکت می توانند به عنوان ضامن عمل کنند.

اقساط وام قرض الحسنه بانک مهر ایران چنده؟

نرخ سود این وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی چهار درصد است. اشخاص حقوقی 84 ماه و اشخاص حقیقی 60 ماه فرصت دارند تا این وام را بازپرداخت کنند. بسته به سقف اعتباری متفاوت برای افراد، مبلغ هر اقساط ماهانه این وام نیز متفاوت است.

شخص حقوقی پس از دریافت تسهیلات از بانک مهیار مهر ایران باید طی 84 ماه در هر قسط ماهانه 9 میلیون و 740 هزار تومان با احتساب چهار درصد کارمزد به بانک بپردازد. در پایان مدت، وام گیرنده در مجموع 870 میلیون تومان به بانک پرداخت می کند.

با این وجود اگر فرد وام گیرنده واقعی باشد باید ظرف 60 ماه پنج میلیون و 454 هزار تومان به بانک پرداخت کند. مهر ایران باید اقساط بپردازد. بنابراین کل مبلغ بازپرداخت در سررسید 336 میلیون تومان است.

همه وام گیرندگان علاوه بر سود چهار درصدی باید 200 هزار تومان برای تسلیم و اعتبار به بانک بپردازند.

وام 300 میلیون تومانی بانک ملی با اقساط ماهانه 5 میلیون

بانک ملی در قالب طرح مهربانی تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت می کند. در زیر شرایط اخذ این وام را می خوانید.

بانک ملی در طرح مهربانی 300 میلیون تومان وام می دهد تا مشتریان این بانک مشکل بی پولی را حل کنند. برای دریافت این وام، پیش پرداخت، ضامن معتبر و حساب اعتباری خوب مورد نیاز است.

وام مسکن

وام قرض الحسنه – جزئیات طرح مهربانی بانک ملی

متقاضی برای دریافت این وام ابتدا باید در بانک ملی حساب اعتباری افتتاح کند. سپس با واریز مبلغی به این حساب، میانگین حساب بانکی مورد نظر را ایجاد می کند که باید حداقل ۱ تا ۱۲ ماهه باشد. مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند مبلغ سپرده را برداشت یا تکمیل کند.

ضمناً وام گیرنده باید با ارائه ضامن معتبر و رسمی به بانک اطمینان لازم را نسبت به توانایی پرداخت اقساط بدهد. همچنین نسبت افزایش مبلغ وام به مبلغ سپرده 370 درصد است. یعنی اگر فردی 10 میلیون تومان به حسابش واریز کند می تواند 37 میلیون تومان از بانک ملی دریافت کند.

چه کسانی مشمول دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی هستند؟

طرح وام بانک مهربانی به اشخاص حقوقی، سازمان ها و شرکت ها ارائه می شود. به این منظور هر سازمانی که علاقه مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام حساب وام مهربانی افتتاح کند.

لازم به ذکر است کلیه شرایط از قبیل ضمانت، سقف اعتبار و کارمزد و همچنین جدول ضرایب با شرایط وام از اشخاص حقیقی یکسان بوده و تفاوتی بین افراد وجود ندارد.

هر قسط وام 300 میلیون تومانی چقدر است؟

از آنجایی که این پروژه قرض الحسنه است، بانک ملی برای آن سودی جز کارمزد دو و چهار درصد تعیین نکرده است. مدت بازپرداخت 60 ماه است. با احتساب سقف وام 300 میلیون تومانی، نرخ کارمزد 4 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، اکنون وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه پنج میلیون و 524 هزار تومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت، کل مبلغ پرداختی وام گیرنده به بانک 331 میلیون و 547 هزار تومان است.

شایان ذکر است مبلغ 100000 تومان هزینه ارسال درخواست و انجام مراحل اعتبار سنجی است که وام گیرنده باید به بانک بپردازد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا