اخبار روز سینما

فوری : درگذشت بهاره حسینی منشی سینما بر اثر سرطان

به تازگی خبری دردناک از درگذشت بهاره حسینی منشی سینما بر اثر سرطان در رسانه های مجازی پخش شده است که بسیاری از هنرمندان ایرانی را داغ دار کرده است.

خبر ناراحت کننده زود هنگام فوت منشی سینما بهاره حسینی در رسانه ها شوک عظیمی را به دنیای سینمای ایران وارد کرد. گویا علت درگذشت منشی سینما بهاره حسینی بر اثر سرطان بوده و امروز خبر آن در فضای مجازی منتشر شده است.

درگذشت بهاره حسینی منشی سینما بر اثر سرطان

به نقل از روابط عمومی خانه سینما، بهاره حسینی صحنه منشی سینمای ایران که به دلیل عوارض سرطان مدتی در کما بود، امروز 5 اردیبهشت ماه. لادن کسرایی از همکاران این فعال سینما این خبر را تایید کرد و گفت که پیگیر هستناد تطدا هنرمندان به خاک سپرده شود.

علت مرگ زود هنگام بهاره حسینی، منشی صحنه بیماری سرطان عنوان شده است که سال‌ها درگیرش می‌شوند و بر اثر همین بیمارای‌های عمرش در بستری بودند که در نهایت در 5 اردیبهشت 1402 به دیار باقی می‌ماند. برای اطلاعات بیشتر:

“مراسم خاکسپاری بهاره حسینی فردا چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه ساعت 10:30 در قطعه هنرمندان هنرمندان 4 برگزار می شود.”

درگذشت منشی سینما بهاره حسینی

فوری : درگذشت بهاره حسینی منشی سینما بر اثر سرطان
بهاره حسینی متولد 25 فروردین سال 1359 در بندرعباس ، درگذشت 5 اردیبهشت 1402 ایمان سرطان، صحنه منشی و بازیگر سینما و تلویزیون بود. او سابقه همکاری با کارگردانان مشهور سینما و تلویزیون ایران را در کارنامه هنری خوشد دا. بهاره حسینی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

سریال‌های دل، رحمان ۱۴۰۰، سیب ترش و… از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی بودند که در مقامی قرار گرفتند. مراسم خاکسپاری بهاره حسینی فردا چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنتدن من هرا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا