اخبار روز

فوری/خبر خوب برای متقاضیان وام بدون پیش پرداخت

بانک کارآفرین وام 200 میلیون تومانی را در قالب طرحی به نام صبا با سود 24 درصد ارائه می کند. این وام بدون نیاز به پرداخت پیش پرداخت خاص و ایجاد حساب متوسط ​​قابل درخواست و دریافت است.

بر اساس این مقاله، بانک کارآفرینان در قالب طرح صبا به متقاضیانی که دارای ضامن رسمی و سند مالکیت هستند، وام 200 میلیون تومانی ارائه می کند. لازم به ذکر است در صورتی که بانک فرد را واجد شرایط دریافت وام تا سقف 60 میلیون تومان می داند، ارائه دو ضامن رسمی کافی است. اما در صورتی که فرد مستحق دریافت وام با مبلغ بیشتر باشد، باید علاوه بر ضامن، سند ملک خود را نیز به عنوان وثیقه ارائه کند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات به مبلغ وام دریافتی بستگی دارد اما بیش از 60 ماه نخواهد بود.

با احتساب حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط تقریباً 5 میلیون و 753 هزار تومان است. کل سود این تسهیلات تقریباً 145 میلیون و 215 هزار تومان است و مجموع وام و سود آن نیز به 346 میلیون و 175 هزار تومان می رسد.

با بانک کارآفرینان آشنا شوید

یکی یکی از بانک های خصوصی کشور که در 27 آذر 1397 شروع به کار کرد. این مجموعه برای ارائه بهتر خدمات مالی و بانکی 108 شعبه در سراسر کشور افتتاح کرده است. این مجموعه تاکنون برنده تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران 1400، رتبه برتر کنفرانس هوش تجاری ایران در حوزه رسانه های دیجیتال در سال 1378 و … شده است./Kamapress

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا