اخبار روز

این افراد حساب یارانه شون را چک کنند!/جزییات

به گزارش پی ام آپ، علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از روز سه شنبه 17 مرداد دهک اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند از فاکتور الکترونیکی کمک هزینه ماه آینده استفاده کنند.

عسگریان در این خصوص اظهار داشت: دهک های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید 200 هزار تومان از 11 قلم کالای اساسی می توانند از 120 هزار تومان اعتبار اضافی به عنوان مزیت بهره مند شوند.

وی با اشاره به مزیت دیگر اجرای فاز جدید پروژه الکترونیک کالابرگ گفت: علاوه بر این پیش بینی می شود اعتبارات اضافی برای جبران شکاف تورمی تا پایان سال جاری باشد.

عسگریان افزود: تاکنون 93 هزار فروشگاه در سراسر کشور 11 کالای اساسی را در قالب طرح ملی کاتالوگ الکترونیکی بین دهک های تعیین شده توزیع کرده اند.

معاون رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه های دولت برای پوشش دهک های بعدی تاکید کرد: دولت سیزدهم مردمی این مهم را برای کمک به تامین سبد غذایی خانوارهای نیازمند انجام می دهد.

عسگریان تصریح کرد: خانوارها از دهک اول تا سوم می توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شما» و با وارد کردن کد #1463*500* با اطلاع از میزان اعتبار، فهرست نزدیک ترین فروشگاه ها را مشاهده کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا