اخبار روز

فوری/ تعداد تخلفات رانندگی تغییر کرد + جزئیات


به گزارش مانیبان، رئیس پلیس راهور فرجا گفت: بر اساس اطلاعیه، تخلفات رانندگی با احتساب ماده 28 قانون رسیدگی به تخلفات پلیس 4 تا 5 برابر افزایش می یابد.

سردار سید تیمور حسینی درباره اخبار منتشر شده با این عنوان که جریمه تخلفات رانندگی 500 برابر می شود، گفت: این خبر کاملا اشتباه است و خبرگزاری منتشر کننده این خبر بدون اطلاع دقیق از جریمه تخلفات ترانزیت منتشر کرده است.

وی در ادامه با توجه به اخبار صحیح منتشر شده مبنی بر افزایش جرایم در ایام نوروز افزود: بر اساس ابلاغ و ابلاغ دولت، تخلفات رانندگی با احتساب ماده 28 قانون رسیدگی 4 تا 5 برابری افزایش خواهد داشت. تخلفات پلیس و تنها تخلفاتی که 7 بار مرتکب شده است، رانندگی زمانی است که فرد مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده باشد.

سردار حسینی در پایان با گلایه از بی احتیاطی و اقدام غیرکارشناسانه این رسانه گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت چنین اخباری موضوع شکایت از طریق مراجع قضایی خارج از دغدغه عمومی پیگیری می شود.

منبع: دنیای اقتصاد


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا