اخبار روز سینما

فوری : بستری شدن فرامرز صدیقی در بخش مراقبت های ویژه

آخرین خبری ناگوار درباره بستری شدن فرامرز صدیقی در بخش مراقبت های ویژه در رسانه های مجازی پخش می شود که بسیاری از کاربران مجازی را شوکه کرده است.

به اخبار اخباری در مورد وضعیت وخیم فرامرز صدیقی در بیمارستان در رسانه های داخلی منتشر شده است. سید مجید ، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با در بیمارستان محل اقامت بازیگر صدیقی ، تلویزیون و تئاتر ، همزمان با ابلاغ سلام محمد مهدی اسماعیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در جریان درمانی این هنرمند پیشکسوت پیشکسوت قرار دارد.

گویا در خطر افتادن سلامت صدیقی در ICU بسیاری از کاربران فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داده است. فرامرز صدیقی چند روزی به علت مشکلات ریوی و معده در مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در بستری و تحت درمان قرار گرفتن است. گویا فرامرز صدیقی در بخش ICU نظر پزشکان متخصص می‌باشد.

بستری شدن فرامرز صدیقی در بخش مراقبت های ویژه

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در حاشیه عیادت از فرامرز صدیقی، هدف حضور در بیمارستان را به علاوه بر احوالپرسی تاکید بر حضور و این در کنار هنرمندان کشور در ایام ایام به بستری و درمان در بیمارستان بیمارستان عنوان عنوان.

پوراحمدی همچنین به ویژه به سلامت جسم و جان بهبودی وضعیت درمانی همه به ویژه پیشکسوتان فرهنگ فرهنگ، و رسانه را از مهم ترین وظایف ذاتی و رسالت رسالت خطیر این صندوق برشمرد که با دنبال کردن و از این پس نیز ادامه خواهد داد.

در خطر افتادن سلامت صدیقی در ICU

فرامرز صدیقی در بخش ICU

مشاور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به روند این هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون کشور، کرد:

“صندوق هنر جستجو خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای زندگی وی پس از ترخیص از بیمارستان را در محیطی مناسب فراهم کند. صندوق اعتباری هنر را حامی و همراه همیشگی اعضای صندوق به ویژه اساتید و پیشکسوت عرصه‌های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه.

صندوق اعتباری پیشنهادی کرد تا وضعیت درمانی و جسمی استاد فرامرز صدیقی رو بهبودی رفته و هرچه سریعتر با ترخیص از آغوش گرم جامعه هنری و خانواده.

در این دیدار، فرامرز صدیقی نیز با حضور قدردانی مدیر عامل اعتباری هنر هیئت همراه برای عیادت از وی از نگاه ویژه محمد مهدی اسماعیلی فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد. فرامرز صدیقی در ادامه ارائه توضیحاتی درباره روند درمانی خود از، پیگیری و حضور بیمه اعتباری هنر نیز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا