اخبار خودرو

فورس F38 ؛ رقیب نیسان آبی با قیمت 870 میلیون تومان معرفی شد

فورس F38 ؛ رقیب نیسان آبی با قیمت 870 میلیون تومان معرفی شد

Force F38 آخرین محصول کاری و تجاری است. بهمن این دیزلی است که دیروز در مراسمی در هتل المپیک تهران ارائه شد و به زودی وارد بازار می شود.

دیشب گروه بهمن یک رویداد برای ارائه محصولات ترتیب دهید. بهمن دیزلی بود این مراسم به دو محصول مهم و استراتژیک این شرکت اختصاص داشت. مراسم دیروز شامل دو بخش بود: موتورسیکلت دیدنی X9 که وارد بازار می شود و معرفی کوچکترین کامیون سبک بازار به نام فورس F38. دوچرخه با توجه به ظرفیت بارگیری، می توان این وانت را جایگزین نیسان آبی دانست زیرا از نظر بارگیری تقریبا در یک رده قرار می گیرد اما طبیعتا کیفیت و امکانات بسیار بهتری ارائه می دهد. در ادامه به بررسی مشخصات F38 می پردازیم.

کامیون فورس F38
فورس F38 ؛ رقیب نیسان آبی با قیمت 870 میلیون تومان معرفی شد

مشخصات فنی Force F38

اگرچه ما به دیدن موتورهای دیزلی در کامیون ها عادت کرده ایم، اما اینجا موتور دیزلی وجود ندارد. فورس F38 مجهز به یک موتور 2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی است که دارای فناوری ساخته شده است میتسوبیشی دارای این موتور می تواند حداکثر توان 139 را تولید کند رزومه و در نهایت گشتاور رکورد 196 نیوتن متر قدرت از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی ساخت DAE به چرخ ها می رسد و در کل شاهد مشخصات متوسط ​​اما رضایت بخشی در این کامیون هستیم.

قیمت فورس F38
فورس F38 ؛ رقیب نیسان آبی با قیمت 870 میلیون تومان معرفی شد

فورس F38 یکی از سبک ترین کامیون های موجود در بازار است. مجموع وزن ناخالص این کامیون 3.8 تن است که در حالت باربری استاندارد می توانید 1.5 تا 2 تن بار را در این کامیون حمل کنید. البته باید در نظر داشته باشیم که در بازار کار و تجارت ما در این رده معمولا از این خودروها با ظرفیت سیلندر بالاتر از نمونه استاندارد استفاده می شود. با این اعداد می توان نتیجه گرفت که از نظر ظرفیت بارگیری، این کامیون در رده وانت زامیاد یا نیسان آبی قرار می گیرد. البته مشخصات فنی قابل قبول تری دارد و امکانات بیشتری ارائه می دهد.

نمای جانبی اجباری F38
فورس F38 ؛ رقیب نیسان آبی با قیمت 870 میلیون تومان معرفی شد

کابین و امکانات نیروی F38

در داخل کابین فورس F38 شاهد طراحی ساده و اقتصادی هستیم که البته المان های مدرنی دارد. صفحه نمایش نسبتا بزرگ آندروید در مرکز سیستم چند رسانه ای آن را در دسترس قرار می دهد و نوع فرمان دی cut در این کامیون سبک و اقتصادی دارای امکانات کامل و خوبی مانند هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کروز کنترلکنترلرهای چند رسانه ای روی فرمان، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور، کنترل از راه دور، شیشه های جانبی برقی گرم کن، سیستم تهویه دستی برقی و … قابل مشاهده. با این ویژگی ها می توان نتیجه گرفت که نیسان آبی معروف در جاده ها به هیچ وجه قابل مقایسه با این کامیون نیست و این کامیون بسیار آپشنالتر است و به راحتی استانداردهای سری 85 را پشت سر گذاشته است.

F38 Cabin Force
فورس F38 ؛ رقیب نیسان آبی با قیمت 870 میلیون تومان معرفی شد

قیمت فوق العاده رقابتی برای یک محصول جدید. بهمن دیزل

نکته جالب در مورد کامیون Force F38 این است که بهمن دیزل این خودرو را کمتر از قیمت اعلام شده از سوی سازمان حمایت قیمت گذاری کرده است. قیمت کامیون شما بهمن قیمت گازوئیل 870 میلیون تومان اعلام شده و این قیمت به میزان قابل توجهی کمتر از قیمت مصوب سازمان حمایت است. این نوع قیمت ها را نشان می دهد بهمن دیزل جایگاه استراتژیک این محصول را در بازار کار و تجارت کاملاً درک کرده و قصد دارد مشتریان زیادی را برای وانت زامیاد جذب کند. نکته مهم دیگر در مورد F38 این است که بهمن دیزل محدودیت کروز برای این محصول را در گارانتی شامل نمی شود. یعنی اگر محصول دارای 3 سال گارانتی باشد، این گارانتی بدون توجه به ناوبری تا پایان تعهد گارانتی باقی خواهد ماند. لطفا توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش بهمن دیزل سال ها در تجارت و تجارت سرآمد بوده و رضایت بالایی را به ثبت رسانده است.

قرار است اولین فروش باشد. Force F38 200 عدد در تیرماه و تحویل سری اول مرداد و شهریور بودن. به نظر می رسد با این قیمت رقابتی و هیچ رقیبی بدون F38 در این رده، تیراژ عرضه این کامیون به تدریج افزایش یافته و عرضه بالای این خودرو در هر بهمن در ماه های آینده گازوئیل خواهیم داشت.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا