اخبار روز

فورد خودروهای برقی ساکنان تگزاس را در خانه به صورت رایگان شارژ می کند

فورد و TXU انرژی، یکی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های برق در تگزاس برای ارائه شارژ رایگان خودروهای برقی خانگی به مشتریان خود با یکدیگر همکاری کرده است. دارندگان خودروهای برقی و هیبریدی پلاگین جدید فورد که در برنامه TXU Free EV Miles ثبت نام می کنند، هنگام شارژ وسیله نقلیه خود در طول دوره شارژ رایگان 18 ساعته TXU، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.

به گزارش زومیت، فورد در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که هدفش «آموزش مردم در تگزاس در مورد مزایای رانندگی خودروهای الکتریکی» است. طرح جدید فورد و TXU مشتریان را تشویق می کند که خودروهای خود را در ساعات کم بار شارژ کنند. زمان شارژ رایگان از ساعت 19:00 تا 13:00 روز بعد (شارژ در زمان های دیگر محاسبه می شود).

ادوارد فرناندزیکی از نمایندگان روابط عمومی فورد می گوید که “طرح شارژ رایگان در حال حاضر برنامه ریزی شده است تا تا سال 2026 تمدید شود” و به گفته فرناندز، این برنامه در حال حاضر محدود به مشتریان فورد است. اما احتمالاً در آینده به سایر خودروسازان نیز گسترش خواهد یافت. او تایید کرد که خودروهای پلاگین هیبریدی برند لینکلن نیز طرح شارژ رایگان خواهند داشت.

برای استفاده از شارژ رایگان، باید به TXU اجازه دسترسی به اطلاعات شارژ وسیله نقلیه خود را از طریق برنامه My Ford Pass بدهید. این طرح فورد F-150 لایتنینگ، موستانگ ماخ-ای، اسکیپ پلاگین هیبریدی و لینکلن پلاگین هیبریدی 2021 را پوشش می دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا