اخبار روز

فورد با الهام از موستانگ و برانکو دوچرخه برقی معرفی کرد (+عکس)

فورد با همکاری شرکت دوچرخه سازی N plus از دو دوچرخه الکتریکی جدید با الهام از خودروهای Bronco و Mustang رونمایی کرد.

به گزارش زومیت، همکاری شرکت‌های خودروسازی و تولیدکنندگان دوچرخه برای توسعه مشترک دوچرخه‌های برقی با هدف جذب خودرودوستان، چیز جدیدی نیست. جنرال موتورز، پورشه، جیپ، پولستار و سایر برندها قبلاً سعی کرده اند همین کار را انجام دهند. اما فورد می گوید موتورسیکلت های جدیدش منحصر به فرد خواهند بود. زیرا مربوط به دو خودروی پرافتخار این شرکت هستند.

دوچرخه برقی Bronco بسیار بادوام است و برای حرکت در زمین های ناهموار طراحی شده است. به گفته فورد، این دوچرخه به یک موتور 750 واتی مجهز است که 85 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این دوچرخه از یک سیستم تعلیق دوگانه استفاده می کند که فورد آن را GOAT می نامد که مخفف عبارت Goes Over Any Type of Terrain است.

دوچرخه برقی Bronco در کلاس سه طبقه بندی می شود. این امر باعث می شود تا حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت به دست آید. باتری دوچرخه به دوچرخه اجازه می دهد حداکثر برد 60 مایل داشته باشد که بسته به مسیر، سبک سواری و مصرف انرژی متفاوت است. شارژ کامل باتری دوچرخه 3.5 ساعت طول می کشد.

فورد با الهام از موستانگ و برانکو یک دوچرخه الکتریکی معرفی کرد

یکی دیگر از دوچرخه های برقی فورد که موستانگ نام دارد، مشخصاتی مشابه دوچرخه برونکو دارد و توسط نمایندگی های رسمی فورد به فروش می رسد. این موتور سیکلت در کنار موستانگ 60th Anniversary Special Edition عرضه خواهد شد. به گفته فورد، هر دو موتور سیکلت برای انتقال حس خودروی اسپرت افسانه ای کنترل می شوند.

دوچرخه برقی Bronco به لاستیک های سخت دیواری 27.5 x 2.6 اینچی Pirelli Scorpion Enduro M مجهز شده است، در حالی که دوچرخه الکتریکی موستانگ از تایرهای نیمه نرم پیرلی Angel GT استفاده می کند. هر دو دوچرخه دارای ترمزهای هیدرولیک چهار پیستونی و صفحه نمایش تمام رنگی هستند که اطلاعاتی در مورد سرعت، شارژ باتری و برد ارائه می دهد.

دوچرخه برقی Bronco با قیمت پایه 4500 دلار در دسترس خواهد بود. دوچرخه موستانگ به قیمت 4000 دلار به فروش می رسد. هر دو موتورسیکلت برای پیش‌سفارش از طریق وب‌سایت فورد در دسترس هستند و انتظار می‌رود تحویل آن در اواخر سال 2024 آغاز شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا